EST
Aktiv medlem
[RR] Sälen
Jaha normalt sätt hade vi nog hängt Trysil men nääää det får man ju inte så jag slutade lunch på frdagen å tog gammelbilen utan ac eller pollenfilter å kom upp 16:15 lagom när man annars slutar. Bara att ta några pollenpiller till å hälla på vätska i ögonen. På vägen upp mötte jag upp Tobgren å Crossmicke kom bara några minuter senare till Rörbäcksnäs som vi hade som frdagsmål. Jag har kört massa där Micke nada så vi tog den längsta.
2 stålisar å en plast idag
Ganska glada i värmen :)
Vi åkte upp på en fin ås med en sjö nedanför så bara att stanna å klättra ner så varmt å skönt helt galet!!!
Sen var det en lååång grusklättring så man gömde fort av hur det hade svalkat....
Tobgen bjöd på nötter från hundbajspåse på toppen mumma !!!
Å ja det var ca 30 grader så nice.
Så efter en grym snabb utförslöpa å att jag satte mitt styre rätt hårt i ett träd senare när jag skulle gena lite i warpspeed men fixade det så drog vi till badplatsen sen hem å grilla. Vi kunde sitta ute till ca 23 innan knotten hittade oss å dricka öl till 02:30 för ingen hade koll på klockan...å vad fan spelade det för roll???
Här är var vi åkte https://www.strava.com/activities/3674771813/segments/2711653283471767308
Dag 2 kommer sen :)
2 stålisar å en plast idag
Ganska glada i värmen :)
Vi åkte upp på en fin ås med en sjö nedanför så bara att stanna å klättra ner så varmt å skönt helt galet!!!
Sen var det en lååång grusklättring så man gömde fort av hur det hade svalkat....
Tobgen bjöd på nötter från hundbajspåse på toppen mumma !!!
Å ja det var ca 30 grader så nice.
Så efter en grym snabb utförslöpa å att jag satte mitt styre rätt hårt i ett träd senare när jag skulle gena lite i warpspeed men fixade det så drog vi till badplatsen sen hem å grilla. Vi kunde sitta ute till ca 23 innan knotten hittade oss å dricka öl till 02:30 för ingen hade koll på klockan...å vad fan spelade det för roll???
Här är var vi åkte https://www.strava.com/activities/3674771813/segments/2711653283471767308
Dag 2 kommer sen :)