[SBR#24] Rally i all enkelhet II

Hestjägarn ser ut att ha tränat på rätt grejer, hopp över träd förekommer. Schreddan förevisar nedan:

_BEL3728.jpg

Stalle provrullar kycklinglinjen på Jasons frestelse:

_BEL3673.jpg

Klarar man sig på en AM HT?

Megan är just nu ett 1000-bitars pussel och jag kommer nog inte att hinna få ihop den i tid...

Sidan 3! Så kan vi ju inte ha det :)

Är det inte lite dåloigt drag på hetsen? Är alla i vinterdvala eller är det avancerad mörkning av man är ute och nöter trädhopp, stenkistor, skruvar materialuppgraderingar och knarkar Zwift???

Finns det några givna dueller i fältet?

Jag trodde att min seger över sonen var given men han förvånade med att kränka mig på platten när vi var ute i helgen så nu är jag inte lika säker.

Jag skyllde förstås på tungrullade däck:)

/Johan

Eftersom jag formtoppat med kräksjuka så får ni klara er utan mig, vill nån rejsa i mitt alias så är det fritt fram, bara ni inte kommer sist... ;)

Sidan 3?! Hä dug int!

Var på kullen och rullade lite, det kanske kommer lite rörligt material sen för er som inte kommer hinna dit innan nästa helg.....
Träffade på lite söderortsfolk som av en händelse hade åkt till Norrland för att cykla. :)

Schreddan sa:
...det kanske kommer lite rörligt material sen...

F5 F5 F5
F5 F5 F5
F5 F5 F5
F5 F5 F5
F5 F5 F5

Och lite däcknoja:
Efter ett hjulköp av ondsint Uppsalacyklist sitter jag med ett tungrullat Minion DHF bak och klurar lite på vad jag ska byta till.

I Bra-att-ha-lådan finns NNN 29x2.35 (trailstar och pacestar), HD 29x2.35 (trailstar och pacestar) och CM 29x2.4 (trail).

Mest inne på NNN som jag gillar rullet i och tycker greppet räcker, men hade problem med att det var för sladdrigt och burpade på de gamla hjulen med 21 mm innerbredd. Nu har jag 26 mm (Flow EX) så de kanske funkar lite bättre? Eller så går jag upp på HD för lite mer biffighet i stöket.

Fram har jag ett HR2 2.35 som verkar funkis,

/Johan

JojjeM sa:
Och lite däcknoja:
Efter ett hjulköp av ondsint Uppsalacyklist sitter jag med ett tungrullat Minion DHF bak och klurar lite på vad jag ska byta till.

I Bra-att-ha-lådan finns NNN 29x2.35 (trailstar och pacestar), HD 29x2.35 (trailstar och pacestar) och CM 29x2.4 (trail).

Mest inne på NNN som jag gillar rullet i och tycker greppet räcker, men hade problem med att det var för sladdrigt och burpade på de gamla hjulen med 21 mm innerbredd. Nu har jag 26 mm (Flow EX) så de kanske funkar lite bättre? Eller så går jag upp på HD för lite mer biffighet i stöket.

Fram har jag ett HR2 2.35 som verkar funkis,
/Johan

Mina 5: grepp (och tålighet) före rull.

Jag tycker det är jätteroligt att folk pratar om vilka däck som rullar bäst. Själv ska jag rejsa på min DH. Stigcykel är svetto.

Tillbaka
Topp