Scott YZ 3 Project octagon?

deka

Ny medlem
Scott YZ 3 Project octagon?
Tjenare!
För cirka 5 år sedan hade jag en MTB som jag lekt runt med i skogen. Dock inget fint märke, kommer inte ens ihåg vad det var för märke. Nu helt plötsligt så blev jag väldigt sugen på att dra ut i skogen och cykla. Detta mestadels för träning. Satt och funderade på att köpa en MTB på biltema men blev skeptisk då.. det faktiskt är biltema. Köpte en Cruiser därifrån och den ligger i en hög här ute på gården.

Så, jag började leta efter begagnade cyklar. Har hört att Scott ska vara ett helt okej märke. Hittade då denna cykeln för 700 kronor. Lite skavanker på cykeln verkar det som, men inget som verkar allt för svårt att fixa. Ny sulor, nya bromsar och lite pill med växlarna sen borde den rulla.

http://halmstadtorget.se/index.php?action=show&show_id=24921&show_torg_namn=halmstad

Är det någon som kan säga mig om det är en bra nybörjarcykel samt lite mer information om den Killen vet inte ens vilken tum det är på cykeln vilket stör mig lite. Trots massa googlande har jag inte hittat så värst mycket information om denna cykeln.

Tacksam för hjälp!

Med vänliga hälsningar
deka

Tillbaka
Topp