Selle Italia!

Daniel

Ny medlem
Selle Italia!
Ville bara tipsa alla sadelintresserade happyiter om att www.selleitalia.com nu är up and running, efter att ha varit "under construction" i ett halvårs tid(eller mer..)

Ytterligare ett tips är att kolla in nya Slr xc, den ser riktigt lovande ut med kevlarskydd och allt- dessutom 180 gram är en vikt som troligen kan tilltala alla utom de allra värsta weightweenies...? :)

Selle Italia!
Skogling Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag har beställt en SLR XP nu...
>
> //Skogling som är tokig...

Ha ha. Helt galen! Mullig sadel du beställde. I sommar kan den få leka med min Flite tt.
/Johan

Selle Italia!
Den här var lite shysst!
SAN065.jpg

/Fredde

Selle Italia!
Jonas Skrev:
-------------------------------------------------------
> SLR är faktiskt en skön sadel, mycket skönare än
> mint Flite Trans AM som är en hemsk sadel! Trams
> AM gissar jag...

Skönt att höra för den är så snygg och lätt... Som om det hade någon betydelse !? = )

//Skogling som undrar hur det här skall sluta...

Selle Italia!
Daniel: Det är inte bara murmeldjur på Happy
lama.jpg

Skogling: Dock slits SLR snabbt som tusan. Men jag hade kunnat tänka mig en SLR XC, nästa gång, misstänker att den råder bot på det. Jag hittade dock en Nitrox Gel i garderoben som får duga så länge (är ju egenligen inget fel på den för XC bruk). Synd bara att XC varianten (av SLR) har Vanox räls, men då kanske den är billigare (vilket inte vore fel)? En skön sadel är annars ProLink Gel, men då snackar vi 4 hekto!!!

Någon som vill köpa min Flite Trans AM förresten, den har inte gått många mil iallafall? :P

Tillbaka
Topp