SiR 2007?

EnPeter

Aktiv medlem
SiR 2007?
Blir det något SiR 2007? I så fall när och var? Har hört ryktesvägen att det ska byggas en massa i Rudan, typ någon fotbollsanläggning eller liknande. Stämmer det? Vad innebär det för SiR i så fall? Mr Handley, vad säger du?

SiR 2007?
Måste man använda belysning som man har köpt på BT också?

42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Det blir SiBA nästa år, 24h race med SIBA
> cyklar! ;)

SiR 2007?
Mikva skrev:
> Måste man använda belysning som man har köpt
> på BT också?

Belysning?!?!

SiR 2007?
42Hz skrev:
> Hoppas att det inte krockar med (Åre Mountain)
> Mayhem 07...

Hoppas kan man ju, men det har krockat varje år hittills va? :-)

/Leo

SiR 2007?
Nja, första året var precis helgen efter Mayhem, då körde jag i Team Happymtb(Jomper, Oxr, PelleHå och jag). Det krockade inte men var smärtsamt nära... :-)

/Leo

SiR 2007?
Enpeter: Det är inte avgjort ännu om det ska anläggas 2 xxx planer på de nedre ängarna ännu.

Var en artikel i lokal blaskan i går med protester från klubbar i området och så.

SiR 2007?
Som det är nu så vet jag inte. Det känns som om kommunen sagt ja till något som de inte riktigt kan visa på vilken påverkan det får.

Som det ser ut nu så kommer Hammarby Fotboll ta över restaurangskolans lokaler (inte där vi serverar maten, utan där duscharna är) och bygga om dem så att det passar Hammarbys krav. Sedan skall det anläggas två fullstora fotbollsplaner (vet ej hur det blir med läktare) på fältet där tältstaden brukar vara för Sömnlös.

Hur detta påverkar oss, om det kanske till och med blir till det bättre, vet jag inte. Så vi får ta det lugnt, tvinga oss in på möten och observera läget helt enkelt.

SiR 2007?
Jordfräs skrev:
> Vi håller tummarna för att ni ska lyckas klamra
> er kvar. SiR är för kul för att gå i graven...

Och du vet vem som drog ner dig i träsket...:D

/M

Tillbaka
Topp