Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kaxe sa:Högkvalitativ underhållning!
jag har förstått att man ska:
cykla fort runt, runt, runt
ibland cykla fort runt, runt, runt i lag på nåt vis
cykla fort bakom motorcukkel
cykla fort runt, runt, runt och inte komma sist vartannat varv
Du måste inte titta på TdF om du nu tycker det är så dåligt...skogsvakt sa:Velodrom är intressantare än vilken bergsetapp somhelst på TdF. V&A hetsar veckor innan Tourmalet. När vi väl är där händer inte ett skit.
Synd bara att de inte kan spotta ut gröten innan de börjar prata.Miss Lycka 2.0 sa:Som vanligt är det danskarna som är de bästa kommentatorerna. De vet vad de snackar om och har bra intervjuer.
Tack för förklaringen, jag har också undrat över hur det går till. Hur gör de om någon är dansk då?Alfsomfan sa:Dernyföraren och cyklisten pratar med varandra, under loppet också.
RE sa:Tack för förklaringen, jag har också undrat över hur det går till. Hur gör de om någon är dansk då?Alfsomfan sa:Dernyföraren och cyklisten pratar med varandra, under loppet också.
O ibland står man still....kaxe sa:Högkvalitativ underhållning!
jag har förstått att man ska:
cykla fort runt, runt, runt
ibland cykla fort runt, runt, runt i lag på nåt vis
cykla fort bakom motorcukkel
cykla fort runt, runt, runt och inte komma sist vartannat varv
Miss Lycka 2.0 sa:Som vanligt är det danskarna som är de bästa kommentatorerna. De vet vad de snackar om och har bra intervjuer.
42Hz sa:Miss Lycka 2.0 sa:Som vanligt är det danskarna som är de bästa kommentatorerna. De vet vad de snackar om och har bra intervjuer.
Det är bara för att man inte fattar vad de säger och får själv fantisera ihop konversationen.
Rena grekiskan med andra ord. :()Miss Lycka 2.0 sa:t går faktiskt att förstå en hel del flamländska. Det är en blandning av spanska, tyska och engelska till stor del.