Skillnad på dessa cyklar??

Cogo

Medlem
Hej hej.

Jag har idag en White pro mountainbike enligt länk nedan. Kommer aldrig ut i skogen längre utan ska försöka cykla lite mer hemmavid och då blir det mer grusväg ocv landsväg. Funderade därför på om det vore värt att byta tillnpgon mer sportig hybrid, men undrar då om man vinner på det så mycket. Vad säger ni här? Är det någon större skillnade mellan den jag har och denna, cresent starren.

Den här har jag idag:

Sportigare hybrid cresent starren:

Mvh magnus

Om det ska vara värt att byta så skulle jag säga att det i så fall är till en gravel bike. Att byta till Crescenten i det här fallet är nog pengar i sjön, tyvärr. Om du bara vill ha lite bättre rull så går det ju att byta däck (gissar att det inte sitter det allra finaste och snabbaste gummit på Whiten).

Om det ska vara värt att byta så skulle jag säga att det i så fall är till en gravel bike. Att byta till Crescenten i det här fallet är nog pengar i sjön, tyvärr. Om du bara vill ha lite bättre rull så går det ju att byta däck (gissar att det inte sitter det allra finaste och snabbaste gummit på Whiten).
Är några continental däck på den med en del mönster i.

Tillbaka
Topp