Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag funderar på att cykla i Kolmården någon dag. Var börjar man lämpligen? Jag kommer med bil så någonstans att parkera är ju inte fel. Hur ser cyklingen ut? Det borde ju finnas rätt bra förutsättningar för teknisk cykling med alla berg :-)
Fina bilder! Utsikten från Korpklint är grym! Klarade du backen på fjärde bilden nerifrån? Jag har nog bara klarat den en gång..... men det var en härlig känsla!
Kör ni stenhårt när ni är ute?
Är inte orienterad i trakterna, och ingen van cyklist heller. Men tycker om att träna, och att vara utomhus så det vore kul att hänga på någon gång. Fast inte kul om ni känner att ni blir sinkade.
Just nu är jag dock i Riga och jobbar men hoppas komma hem i slutet av nästa vecka.
Bra bilder, Tobbe! Hoppas på att köra lite i veckan. Har jobbat så mkt i helgen så det har inte hunnits med. Kan höra av mig om det!
Verkar ha varit en skaplig runda ni körde. Blev det Skyttholmen, Lövsjön och sen "korta" Åbo stigen hem från Stavsjö ( Den man svänger in på precis i början av Skogsbyvägen)?
Ser att du håller fast vid att köra stelt fram på Anthemen. Du kanske startar en ny trend!?!?!
Nu blev jag än mer sugen! Precis såhär ska det ju se ut :-D
> Sa jag att det var Södermanlandsleden jag körde?!?
Ja just det, Sörmlandsleden går ju där ja! Hmm, det borde med andra ord funka ganska fint att parkera i Stavsjö och sedan ta sig ut därifrån... Dags att packa bilen.