Spelar eller sjunger du? Kom med på höstens skönaste race!

Speedman

Medlem
Vi behöver fans och deltagare till Stockholm Musikertriathlon. Bli fan och häng med på Sveriges tokigaste idrottstävling! Anmälningsavgiften är 0:- men det finns ändå massor med fina priser bl.a. från våra sponsorer!

facebook.com/musikertriathlon

smt.gif

jag kan spela visselpipa på löp- och cykelpassen. Vetefan vilket instrument som funkar vid simning, vattenpipa går bort antar jag. ;)

Jag har lirat el- och kontrabas i över tjugo år, men har prioriterat det över all form av konditionsträning... Kul idé däremot! Blåsarna lär ju ha lungkapaciteten som krävs iallafall.

Spelar du munspel hemma i köket, gitarr på sängkanten eller skriver lite egna låtar och spelar in i skrivbordshemstudion är du välkommen likaväl som om du har musik som yrke.

Registrering / Nummerlappshämtning i BVsok klubblokal mellan kl 14.00 -14.45. Start kl 15.00 med simning.

Simning 250m (mälaren)
Cykel 9km (både grus och asfalt)
Löpning 5 km (elljuspår)

Alla grenar körs utan uppehåll.
Först i mål vinner.

LAGKLASS/STAFETT: Om du tycker att det skulle vara roligare att bara köra en sträcka så går det också bra. Detta kan t.ex. vara något för en musikgrupp.

Start och målgång vid BVsok klubblokal vid Kaananbadet som används för omklädning/dusch/bastu och matserrvering.

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?vad=kaananbadet

Vi hoppas även på att det blir lite livemusik efter banan

Välkomna / Stockholm Musikertriathlons arbetsgrupp

Tillbaka
Topp