Spinningskor värdelösa?
En kompis som har börjat med spinning ringde till mig och hade varit och kollat spinningskor på xxl, de rekommenderade direkt renodlade mtb-skor som låg på 1000 kr och uppåt, eftersom han för tillfället bara kör spinning (kommer köra en del mtb i sommar men har inget mål med att bli snabb eller cykla länge)så vill han helst köpa spinningskor för halva priset men de hade sagt till honom att det är helt värdelöst och han måste köpa dyrare för att bli nöjd.
Han tyckte det var konstigt att det fanns spinningskor men de är "helt kassa och fungerar inte bra", jag själv har aldrig testat spinningskor så jag kan inte yttra mig, så frågan är, kommer han göra en miss att köpa spinningskor och det är bättre att köpa i 1000 kr klassen?
Han tyckte det var konstigt att det fanns spinningskor men de är "helt kassa och fungerar inte bra", jag själv har aldrig testat spinningskor så jag kan inte yttra mig, så frågan är, kommer han göra en miss att köpa spinningskor och det är bättre att köpa i 1000 kr klassen?