Sportdryck - den där som skickade påsar +ANNAT

Det går fortfarande inte att varken cykla eller springa riktigt fort och länge på fett.

Fast vissa verkar kunna cykla ganska hårt utan kolhydrater i överflöd. Men så är heller inte J-Pow vem som helst (och jag är lite skeptisk till att båda testerna är ”max efforts”

Fast vissa verkar kunna cykla ganska hårt utan kolhydrater i överflöd. Men så är heller inte J-Pow vem som helst (och jag är lite skeptisk till att båda testerna är ”max efforts”

Hade han gått ned lika mycket i vikt men laddat med kolisar som bränsle tror jag knappast resultatet hade varit sämre.
Sen är också långsiktiga prestandan relevant, att dra ned på kolisar och öka protein och fett för vikttapp utan att tappa för mycket muskler är ju inget nytt, men det ska hålla över tid också.

Fanns i halvliters aluminiumburkar också om jag minns rätt.

En burk Pripps Energy och en påse ostbågar brukade jag köra som tonåring men det var mer för soffa än cykel.

Smak och att man kan få i sig tillräckligt för sina behov utan otrevliga bieffekter är annars det viktigaste, jag tycker Umara har bra produkter.

Använder uteslutande Umaras produkter. Som många nämner tidigare så är de två (säkert fler) sköna grabbar som sprider kunskap och träningsglädje.

Jag gillar umaras podd! Har lärt mig mängder av den.

Fast med tanke på all buzz bland världseliten om Maurten så vet ju jag vad skulle stoppat i mig om jag tog mitt idrottande på allvar. :)

Men jag är partisk då jag umgås med en av grundarna.

Tillbaka
Topp