SS CX

Appel

Aktiv medlem
SS CX
Någon som har några bra förslag? Har kollat in Specialized TriCross, men annars verkar det inte finnas tokmånga sådana. Surly finns ju förstås...

Var ju någon i någon tråd nyss som dissade langstern för att han ville kunna sätta på fetare däck och då vore ju en SS CX smutt...

SS CX
En trevlig feature på Tricross är att det följer med ett växelöra (ifall man nu skulle upptäcka att man vill ha några växlar ändå).
Håller själv på att fylla spargrisen till en, kommer dock köpa min i england då den är bra mycket billigare där.

SS CX
Kan du tänka dig skivor är ju Singular Peregrine med EBB ett eventuellt alternativ, säljs nu för tiden av Norvelo så man slipper ta hem den från england som jag gjorde. Klara av rejält feta däck med.

SS CX
CX är ett välanvänt och missbrukat begrepp. Är det "SS med bockstyre" som menas?

Jag har kikat lite på Nishiki Roadmaster eller Giant Bowery '72. Men jag har ju tillräckligt med hojar redan.

SS CX
Ingen aning, det lät mest proffsigt men kanske inte så hybridaktigt, dvs inte så mycket slope utan ett mer horisontellt överrör.

Nu slutar jag för nu vet jag verkligen inte vad jag pratar om :o)

SS CX
Sunkmaster2000 skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/cross/day-one/

Har en på ingång snart, skickades i veckan.
Dock blev det en med rakt styre, skulle inte få den innan April annars.
Fast nu finns den hos Evans tydligen igen...
Skulle vilja haft den där orange, men det blir väl att köpa ett par bromshandtag och montera på ett bockstyre sen.
Fick den dock billigare än vad som stog på hemsidan:)

Tillbaka
Topp