Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Herrgård sa:Råkade se att Norröna har en också: https://www.norrona.com/sv-SE/Products/4391-15/1011/bitihorn-hip-pack-6l/
konken sa:hur går det med fanny pack gänget?
mikipedia_ sa:Kul atr du är nöjd! Kan man få en rumpselfie med väskan??
Kan man inte fylla blåsan när den är i väskan?
konken sa:Låter bra det där! Om du landar på väskan, då borde vattnet skydda lite grann också va, mot innehållet i väskan alltså?
Makten sa:Nu har jag provat Camelbak Palos 4 LR och är mycket nöjd. Den är precis lagom stor för att rymma det jag vill ha med mig, nämligen en slang och kompaktkamera (vilka får plats i respektive sidofack på början av midjeremmen), min ganska stora pump, en tunn vindjacka + tunna handskar, verktyg, nycklar och sist men inte minst en stor chokladkaka:-)
Det är liiiite knöligt att få ner vattenpåsen om man fyller den ordentligt, så det är nog rimligt att hålla sig till ~1 liter och sen komplettera med en flaska på ramen om man vill ha med mer än så.
Den enda nackdelen jag funnit är att man måste dra åt remmen en smula när man druckit en del vatten, eftersom det gör att väskan sitter lite slappare. Men eftersom man ändå oftast stannar när man dricker, så bör det bara vara en vanesak att dra åt lite samtidigt.