Stadscykel för 6000kr till sambon
Sambon fyller snart år och med tanke på att konstant lånar min cykel så tänkte jag att hon kunde få en trevlig stadscykel! Hon cyklar sällan längre än 5-6km någon gång då och då.
*Inte ute efter någon MTB eller hybrid
*3-7 växlar (nav)
*Max 6000kr
*Maxvikt 16kg (mindre är ju såklart trevligt) men hon tycker min cykel på 16kg funkar hur bra som helst
*Stänkskärmar fram och bak
*Sittställning som är rak i ryg
*Det går gärna ingå fram och baklampa
*Stilren (se nedan exempel)
Som sagt så tycker hon väldigt mycket om min Ortler Bricktown och har inga problem med vikten:
www.bikester.se
Jag är lite inne på att köpa damversionen men tänker att det kanske finns bättre alternativ för samma peng?
Ortler Bricktown 6000kr, 16kg
www.bikester.se
Valoretti caferacer - 516eur, denna väger betydligt mindre (13kg) men osäker på om det bara sitter skräp på. Då är det alltså versionen med 3växlar+handbroms
www.veloretti.com
Saleti Roma 3s - 6000kr, 12kg
www.xxl.se
Electra loft 3i
www.simplebikestore.eu
*Inte ute efter någon MTB eller hybrid
*3-7 växlar (nav)
*Max 6000kr
*Maxvikt 16kg (mindre är ju såklart trevligt) men hon tycker min cykel på 16kg funkar hur bra som helst
*Stänkskärmar fram och bak
*Sittställning som är rak i ryg
*Det går gärna ingå fram och baklampa
*Stilren (se nedan exempel)
Som sagt så tycker hon väldigt mycket om min Ortler Bricktown och har inga problem med vikten:
Ortler Bricktown svart | bikester.se
Ortler Bricktown svart - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Ortler Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Jag är lite inne på att köpa damversionen men tänker att det kanske finns bättre alternativ för samma peng?
Ortler Bricktown 6000kr, 16kg
Ortler Bricktown röd | bikester.se
Ortler Bricktown röd - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Ortler Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Valoretti caferacer - 516eur, denna väger betydligt mindre (13kg) men osäker på om det bara sitter skräp på. Då är det alltså versionen med 3växlar+handbroms
City bike with step-through frame | Lightweight frame | Veloretti City bikes
Caféracer: Lightweight step-through city bike with sleek design, reliable and strong frame. Check out our collection on the website.
Saleti Roma 3s - 6000kr, 12kg
Seleti Roma 3s 19, stadscykel dam - Grön - Damcykel - herrcykel - stadscykel | XXL
Läs mer om Roma 3s 19, stadscykel dam. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
Electra loft 3i
Electra Loft 3i Ladies
Electra bicycle company, electra cruisers, electra lightweight city bike, lifestyle city bike, urban commuter, colourful bike, city bike, beach cruiser,
Senast ändrad: