Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det är med en liten tår i ögat som jag inser att min kropp inte är redo än för att köra Sömnlös i Rudan.
Jag ger bort min startplats till den som är intresserad.
Först till kvarn!
Jisses, det gick snabbt! Mina misstankar besannas; det här forumet är fullt med dårar!
Åkej Tobbe, skicka ett PM till mig med din adress, tele och email så ska jag fixa det.
Synd att man inte kan köra, det hade varit det ultimata mandomsprovet!
Det är väl ingen som egentligen "kan" köra sådana här galenskaper till lopp? Jag ska vara funktionär. Kontakta Mattias L så får även du det förfodligen. Som belöning kanske man får prova hans Cannondale..
Tyvärr kommer jag att åka och jobba när loppet börjar så jag får bara njuta av era målgångar dagen därpå, he-he:-)
jaja pojkar, nu skall ni inte vara sådana :)
Skall se om jag hittar en lämplig flagga till Sömnlös att fästa i sadelstolpen *ler*
Fast Johan tog upp en rolig sak, nämligen funktionär. Om det är någon som vill vara funktionär på Sömnlös så är det bara att maila mig på mattias@ettannatlopp.nu
Förutom att synas på DVDn, få coola bilder på sig själv och att vara med på ett av de roligaste arrangemangen i cykelsverige så har vi väl inte så mycket att erbjuda. Fast lite roliga saker kan man alltid få fram.