Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
STIZZE sa:Jag besökte ett gäng butiker idag, det visade sig att sportson och concept store haft poc tidigare men slutat. Jag har även varit på tcm tidigare som enbart haft ett fåtal hjälmar och plagg men väldigt urplockat. Stadium och Intersport som är återförsäljare var som förväntat lönlöst.
Till slut hamnade jag på cykelcity där jag fick bra hjälp och dom hade flera hjälmar och en del kläder. Tyvärr så passade inte hjälmarna min skalle, och jag gillade inte shorts-modellen som fanns i lager. Shortsen "poc trail" som jag fått tips om tidigare, hade dom inte inne.
En sidonot hos cykelcity, var att jag blev oväntat överraskad av hur sköna kläderna från fox var. Jag har alltid tänkt, "aldrig fox..", men jag kanske får tänka om. Vi får se.
Oavsett, till framtida läsare med liknande frågeställning som jag. Cykelcity är mitt bästa tips till framtida intressenter som vill prova och handla poc i butik.
Jensen sa:Vadå aldrig fox? De har varit me länge, gör även till andra sporter. Så varför skulle de inte kunna? Grymma handskar tex
STIZZE sa:Jensen sa:Vadå aldrig fox? De har varit me länge, gör även till andra sporter. Så varför skulle de inte kunna? Grymma handskar tex
Jag har alltid tyckt att de varit osmakliga i mönster och design, likt mkt från downhill-världen. Men det jag såg i butik igår var mer nedtonat och enkelt.
En smaksak såklart
marr sa:Outnorth med en 25% rabattkod och fri returfrakt :p
Edit: crap, 25% gällde inte längre visst.