Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en knapp som heter ”bevaka”. Tryck på den!
Första bilden är väl inte haga?Hagaparken storadels körbar men lite is här och där och geggigt. Det gäller att hålla tryck på bakhjulet vid klättringar.
Visa bilaga 817704
Första bilden är väl inte haga?![]()
Första bilden är väl inte haga?![]()
Körde ni nåt på det branta switchback-spåret ner mot motorvägen? Där är det oftast isfritt först (men kan nog vara rejält geggigt fortfarande).Hagaparken storadels körbar men lite is här och där och geggigt. Det gäller att hålla tryck på bakhjulet vid klättringar.
Visa bilaga 817704
Isen bakom kullen är kvar men nu visste vi om det, så ingen problem.
Visa bilaga 817705
Isigt vid step-uppen men bara problematiskt när man kör hela hopplinjen.
Visa bilaga 817706
Sonen prova hippen. Det var för geggigt för att ta tillräckligt med fart så det blev case.
Visa bilaga 817707
Som sagt funkade step-uppen.
Visa bilaga 817708
Geggigt, sonen hittade en bra lösning för att lägga ner sin bar.
Visa bilaga 817709
Körde ni nåt på det branta switchback-spåret ner mot motorvägen? Där är det oftast isfritt först (men kan nog vara rejält geggigt fortfarande).
...och inte alls geggit om man bedömer utifrån bilderna, eller hur?Körde en sväng på Nick-spåret i Ursvik idag. Mestadels isfritt och riktigt fint före så länge man håller sig i skogen. Däremot är det hockeyrink på alla grusvägar som man korsar så då får man kliva av och leda.
Nja. Bitvis rätt geggigt men på det stora hela torrare än förväntat. Det finns ju tvättmaskin....och inte alls geggit om man bedömer utifrån bilderna, eller hur?
Härligt. Är det isfritt även i övrigt? Hurpass blött är det just nu? Är alla hopp och alla leder körbara nu?
Härligt. Är det isfritt även i övrigt? Hurpass blött är det just nu? Är alla hopp och alla leder körbara nu?
Tänkte ta en sväng förbi Hagakullen imorgon eftermiddag men bra att veta vad som väntar.
Haha, lagom dryg kommentar när någon tagit sig tid och fixat efter bästa förmågaKan tycka att spång är elegantare.
Lagom? Den tillbakalutade tonen gör det till en av dom drygaste kommentarer jag läst på happy tror jagHaha, lagom dryg kommentar när någon tagit sig tid och fixat efter bästa förmåga![]()
Vi bygger en spång! Du tar med virke och verktyg, jag fixar krök! Lördag klockan 07:00!Kan man inte få tycka att en spång är en finare lösning än att skapa stenkista i samma hål? Troligtvis ingår hålet i ett flöde. I så fal går det att anta att hålet växer när vattnet ska ta ny väg runt stenarna.
Skogen är full av virke. Hellas hemligaste går väl i en stor blöt sänka. Finns risk att jag tar sovmorgon.Vi bygger en spång! Du tar med virke och verktyg, jag fixar krök! Lördag klockan 07:00!