Stockholm - Göteborg randonné

scottparsley

Aktiv medlem
Jag funderar lite på att köra denna som ett annorlunda alternativ till den 60-milare jag egentligen hade planerat. Någon annan som tänkt köra? Tankar i övrigt? Jag tycker upplägget känns trevligt, om än lite dyrt i jämförelse med en vanlig randonné. Gillar att man får fila på egen rutt.

Gäller för randonnörerna att ha huvudet på skaft också. S-G med start i Göteborg och mål i Sthlm. Inget för de som har svårt att pricka startens lokalisering i rumtiden.

scottparsley sa:
Ahaja, det var trist. Tack för info.

Kul att du var intresserad, ledsen att jag gjorde dig besviken. Det var svårt att tro på någon trängsel utanför Kastello när en (1) hade anmält sig under de två första månaderna och ingen passade på att anmäla sig när avgiften gick upp för några dagar sedan.

Jag har en ovetenskaplig känsla av att modellen med fritt vägval inte gick hem, men jag kan ha fel. En mer kvalificerade gissning är att loppet dök upp alldeles för sent. Redan nu finns datum för nästa år och det borde underlätta planeringen för alla med dragning åt randonné.

Ny chans nästa år. Du är välkommen då!

GoranS, förresten. Jag har så höga tankar om cyklisters intellekt så att inte låta S-G gå i riktning G-S med oregelbundna intervall vore inte schysst.

Tillbaka
Topp