Stora Ramper Stockholm

Stora Ramper Stockholm
Hej.. Tog mig nedför downhillspåret i Hammarbybacken häromdagen och insåg att jag kanske borde öva lite mer på stora hopp. (Kickar och ramper i storleksordning 1,5 m och större) Har sett att det finns i toppen på skidbacken i Flottsbro, men andra flyggalna i detta forum borde veta mer. Vad vet ni för ställen?

Stora Ramper Stockholm
Tack! Skogling, men snälla ge mig något mer att gå på! Kan tänka mig en biljard ställen i krokarna som skulle kunna gå under kodnamnet "Bruket".

Stora Ramper Stockholm
Bakom Enskedefältets skola, vet inte om det är exakt vad du söker efter dock (eller nuvarande skick på hoppbacken)...

IMG_20130515_140123.jpg

Stora Ramper Stockholm
H. skrev:
-------------------------------------------------------
> Skogås bike park.
> fadderbyn i Upplands Väsby.
> Bruket i Järfälla.

Fadderbyn U väsby ?????? Berätta

Stora Ramper Stockholm
Rickard.v skrev:
-------------------------------------------------------
> H. skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Skogås bike park.
> > fadderbyn i Upplands Väsby.
> > Bruket i Järfälla.
>
> Fadderbyn U väsby ?????? Berätta

Det finns dirtlinje, bmxbana och några streetgrejer. En liten ramp också om jag inte minns fel.

Stora Ramper Stockholm
Tack ska ni ha för svaren! Hoppbacken vid enskedefältets skola och skogås bikepark låter riktigt bra då jag bor hör i krokarna. Lovar att uppdatera med bilder på ev utslagna tänder, skrubbsår, sjukhusräkningar eller liknande!

Stora Ramper Stockholm
Många har siktet inställt på roligheter efter div tips, artiklar och rr:s men det är inte alla som satsar hårt på "visa din misär-tråden" ;-)

Bor norr om Uppsala och sprang i Björklinge i veckan. Där finns en dirtbana med hemska hopp! Insteget är en ramp med kick och sen läskigt långt ner till landningen :-(

Jag är rätt feg i vanliga fall men av sånt där blir man ju knäsvag… Drop går hyfsat men så fort det är en kick inblandad försvinner modet :-P

Tillbaka
Topp