[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

Nån som har kedjestag till en 2017 Norco Range? hehe
Har fått tag i ny ram, men såklart passade inte bakdämparen. Ute efter en trunnion 185x55 och har den på bilden att byta mot om intresse finns

Bilagor

• PXL_20260827_075827787.webp
    PXL_20260827_075827787.webp
    481.8 KB · Besök: 9
  • PXL_20260827_075849316.webp
    PXL_20260827_075849316.webp
    666.8 KB · Besök: 7
  • PXL_20260827_075839959.MACRO_FOCUS.webp
    PXL_20260827_075839959.MACRO_FOCUS.webp
    521.1 KB · Besök: 9
  • PXL_20260827_075843318.MACRO_FOCUS.MP.webp
    PXL_20260827_075843318.MACRO_FOCUS.MP.webp
    400.4 KB · Besök: 8
Finns: Void långärmad cykeltröja, storlek large. Tre ryggfickor som vanligt. Inte använd många gånger, ty jag har aldrig trivts i den. Fråga mig inte varför.

Fint skick, men som vanligt med Void har de påklistrade loggorna börjat falla bort. En tråd är lös = ✂️

Skänkes mot ett tack, typ. Kan skickas såklart.
IMG_2892.webp
IMG_2893.webp

Senast ändrad:
Finns: Void långärmad cykeltröja, storlek large. Tre ryggfickor som vanligt. Inte använd många gånger, ty jag har aldrig trivts i den. Fråga mig inte varför.

Fint skick, men som vanligt med Void har de påklistrade loggorna börjat falla bort.

Skänkes mot ett tack, typ. Kan skickas såklart.Visa bilaga 849774Visa bilaga 849776
Vart finns den ? Kan tänka mig byta mot något.

Senast ändrad:
söker ett undre styrlager, storlek EC44 / 40, för Tapered 1.5” gaffelrör, i skapligt skick.

Jag har råkat beställa en ny luftgaffel till min 9-åriga sons nygamla cykel med 3kg tung stålfjädersgaffel men räknade inte in i kalkylen att styrlager behövde bytas ut till större storlek. Har man bråttom så…

Så om någon sitter på ett använt (eller nytt) men brukligt styrlager för pressfitni 44mm rör, med tillhörande crown race och villighet att skicka det till Malmö, så kan jag tänka mig pynta en liten slant för det. För 300kr får jag ett nytt men det utgör ju 10-15% av gaffeln… men måste jag så måste jag. :-)

söker ett undre styrlager, storlek EC44 / 40, för Tapered 1.5” gaffelrör, i skapligt skick.

Jag har råkat beställa en ny luftgaffel till min 9-åriga sons nygamla cykel med 3kg tung stålfjädersgaffel men räknade inte in i kalkylen att styrlager behövde bytas ut till större storlek. Har man bråttom så…

Så om någon sitter på ett använt (eller nytt) men brukligt styrlager för pressfitni 44mm rör, med tillhörande crown race och villighet att skicka det till Malmö, så kan jag tänka mig pynta en liten slant för det. För 300kr får jag ett nytt men det utgör ju 10-15% av gaffeln… men måste jag så måste jag. :-)
Jag har ett EC44/EC44 med 1.5" i botten dvs "adapter" som bygger ut en massa millimeter och på så vis gör plats för en s k tapered framgaffel. Skänkes om intresse finns! Sitter monterat nu men tar la inte jättelång tid att få loss.

Min kära sambo söker end caps till DT Swiss 370 142 mm för konvertering till QR 135. Hojta om du har några plastbitar som inte används!

Sambon vill använda nygamla cykelskor men är inte intresserad av SPD. Därför behövs ytterligare en sån här.
Skriv gärna ett PM om du har en över.. :)

Mvh

Bilagor

• FB_IMG_1788087486657.webp
    FB_IMG_1788087486657.webp
    149.8 KB · Besök: 10
Har frågat förut men nu är det på tapeten igen.

Jag behöver 3x8 shimanoreglage för vanligt styre, antingen STI med bromsreglage eller både bromsreglage (v-broms) och lösa växelreglage. Kan vara av enkel modell.

Har kikat efter nya men det verkar vara utgående så att säga..

Jag behöver 3x8 shimanoreglage för vanligt styre, antingen STI med bromsreglage eller både bromsreglage (v-broms) och lösa växelreglage. Kan vara av enkel modell.

Tror jag har några stx rc, kan kolla.

Borde ha något hemma. Hojta nästa helg om du inte fått tag i något!

Det verkar finnas en del alternativ… :-)

Jag bidrar med dessa. Fula (i mina ögon i alla fall) och välanvända, men fullt fungerande och extremt gratis. IMG_1471.webp

Borde gå att lösa; låt mig dubbelkolla.

Tjena!

Rätt säker på att jag har något fräscht liggandes. Vi syns väl om två veckor isåfall.

Eller ja, jag vet att jag har XTR liggandes men då blir det nog alldeles för dyrt 😂

Någon som har ett äldre Shimano 105/Ultegra vevparti liggandes dvs 5700 eller 6700? Max 172,5mm.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp