Stulen cykel Gbg 4/7 *nu med bild*

chaser

Ny medlem
Efter en liten cykel tur ut till Hovås för att bada stannade jag till för att fukta strupen på Villa Belparc i Slottskogen, efter någon timme eller två när strupen är ordentligt fuktad ska jag hämta cykeln och självfallet finns den ej kvar. Låste fast den med bra lås i en stolpe som tydligen gick att lyfta upp.

En gul heldämpad Diamond Back med svart Shockwave gaffel (orginal var röd gaffel), ingen direkt ny cykel men var dyr när den köptes för 10år sedan. Nu är det mest irriterande att någon jävel cyklar på min cykel. Bör även ha ett lås hängande runt ramen.

Är det någon som ser någon cykla på denna cykel eller ligger slängd någonstans så ring mig på 0709740298. Lovar er att om jag tar någon i action på denna cykel så ska jag lägga upp bilder på vad man kan göra med människor med smörknivar... ;)

Senast redigerad av en moderator:
Har tyvärr inga bilder på den, ligger på en dator som är nerpackad på ett lager ;(
Men en ill gul ram, blå "hållare" till bakhjulet och en svart gaffel. Aldrig sett någon annan på en sådan cykel och dessutom är denna gaffel precis bytt så orginal är röd och en RST istället.

Idag drog jag förbi ett rödljus för att jag den tölpen som satt på en gul heldämpad hoj med svart gaffel, men när jag kom ikapp var det fel märke. En stund senare hittade jag en förvirrad 99-åring som rymt från hemmet och inte orkade gå längre, det tog en god stund att få fram vad han hette så jag kunde få tag i anhöriga, men en mycket glad son kom och hämtade honom.
Det är jag som är samhällets tjänare.

Mer info tack: V-broms, canti el skiva? Rakt styre el rise? Sånt som är snabbt &lätt att identifiera.

ratatosk skrev:
-------------------------------------------------------
> Idag drog jag förbi ett rödljus för att jag den
> tölpen som satt på en gul heldämpad hoj med
> svart gaffel, men när jag kom ikapp var det fel
> märke. En stund senare hittade jag en förvirrad
> 99-åring som rymt från hemmet och inte orkade
> gå längre, det tog en god stund att få fram vad
> han hette så jag kunde få tag i anhöriga, men
> en mycket glad son kom och hämtade honom.
> Det är jag som är samhällets tjänare.

Respekt.

Nu har jag fått tag i bilden, lite mörk över framgaffeln men den stämmer ändå inte. Svart Shockwave gaffel sitter på nu. Ingen stänkskärm bak.

Polisanmälan finns samt redan gjort en visit på hittegodset utan resultat.

Bilagor

• 233_3332.JPG
    233_3332.JPG
    65.8 KB · Besök: 26

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp