Stulen i Göteborg: Norco Vesta SS dropbar
Igår, eller möjligen natten till igår, blev jag av med min Norco Vesta ss från en låst gång bakom husen på kungsgatan, gbg. Ursprungligen en blå stålcykel med dropbar och rem och skivbromsar.
Sedermera konverterad till kedja med velosolo drev.
Den var rätt sliten i uttrycket. Värdet på gatan borde vara riktigt lågt men det lär kosta mig 20k att hitta en ersättare.
Det satt ett pizzarack i fram och bakhjul med blått nav i samma färg som ramen. Även styrlager var bytt till matchande färg.
Inte den tydligaste bilden men ändå.
Om ni har tips på värdiga ersättare så
tas det också tacksamt emot.
Ps den cykel den här ersatte såg jag för några år sen på k&s här på Happy. 9 år efter stölden eller något sådant. Kanske kan hoppas på ett liknande återseende långt efter att förlusten glömts. :)
Sedermera konverterad till kedja med velosolo drev.
Den var rätt sliten i uttrycket. Värdet på gatan borde vara riktigt lågt men det lär kosta mig 20k att hitta en ersättare.
Det satt ett pizzarack i fram och bakhjul med blått nav i samma färg som ramen. Även styrlager var bytt till matchande färg.
Inte den tydligaste bilden men ändå.
Om ni har tips på värdiga ersättare så
tas det också tacksamt emot.
Ps den cykel den här ersatte såg jag för några år sen på k&s här på Happy. 9 år efter stölden eller något sådant. Kanske kan hoppas på ett liknande återseende långt efter att förlusten glömts. :)