Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glömde svara ... sen gick jag in för att titta på min försvunna skönhet. Kommer en ny i vår!Den verkar riktigt fin.
Men förstår jag rätt att du vågar (vågade) lämna den, låst antar jag (till något?), ute i Östermalm när du går in i en butik?
Ska hålla utkik.
Men var dök den upp på instagram!?
Jag får ge lite mer info senare, då allt är klart. Men, lite kortfattat så fattade jag misstankar emot en användare här på forumet ganska tidigt, och följt honom under en period. Sen tipsade en vän om en liten film på hans IG...Det här vill man ju höra mer om sen. Du såg alltså din cykel på nån annans Instagram?
Faan va gött!Jag får ge lite mer info senare, då allt är klart. Men, lite kortfattat så fattade jag misstankar emot en användare här på forumet ganska tidigt, och följt honom under en period. Sen tipsade en vän om en liten film på hans IG...
När allt reder ut sig så kommer eventuellt en väldigt fin ti-gravelram komma upp på K&S. MED KVITTO! (har redan hunnit köpa en ny...)
En annan medlem på forumet?Jag får ge lite mer info senare, då allt är klart. Men, lite kortfattat så fattade jag misstankar emot en användare här på forumet ganska tidigt, och följt honom under en period. Sen tipsade en vän om en liten film på hans IG...
När allt reder ut sig så kommer eventuellt en väldigt fin ti-gravelram komma upp på K&S. MED KVITTO! (har redan hunnit köpa en ny...)
Mjo, är väl kanske If som "äger den" nu ... vet inte hur det ser ut.Faan va gött!
Kan ju bli avancerat om du redan fått ersättning för den förstås....
Japp ... :(En annan medlem på forumet?
Kontaktat Happys admins om läget?Japp ... :(
Kontaktat dom tidigare ja, men lär kanske göra det igenKontaktat Happys admins om läget?
Om du är säker på att det är en medlem här som snott den så vore nog nästan alla intresserade av att veta vem det är.Kontaktat dom tidigare ja, men lär kanske göra det igen
Förstår, men vill inte göra nåt så drastiskt innan allt är klart, känns det som? Den som har nån misstanke kan PM'a så skriver jag. Medlemmen har tagit bort alla sina annonser nu, samt gjort sin IG privat...Om du är säker på att det är en medlem här som snott den så vore nog nästan alla intresserade av att veta vem det är.
Han kan annars fortsätta sno saker för folk som han kontaktar på k&s och får adress osv....
Nepp, några år. Men inte aktiv medlem.Snälla, säg att detvar en rätt nyreggad medlem iaf?
Vilken grej. Hoppas du delar med dig av lite från instagram och så innan hen tar bort det. Rutten stil! Hoppas du får köpa loss den av försäkringsbolaget, men helt ärligt tycker jag du ska berätta hans nick här. Gör det med en * så är du juridiskt skyddad också tror jag. Sicket as.Nepp, några år. Men inte aktiv medlem.
Låt de ta sin tid.Förstår, men vill inte göra nåt så drastiskt innan allt är klart, känns det som? Den som har nån misstanke kan PM'a så skriver jag. Medlemmen har tagit bort alla sina annonser nu, samt gjort sin IG privat...
Va? Finns hen i pendlartråden?Då önskar jag den medlemmen evig punktering, evig motvind och evig misär.
Skriver när allt är klart, vill inte avslöja riktigt än.Man hade ju velat veta hur det gick till även utan att hens nick avslöjades.
Hur ligger det till, måste man inte legitimera sig med bankID för att bli happymedlem/få vara eller är det bara för köp och sälj? Kanske är dags att införa legitimering för att ens få vara medlem kan jag tycka.. :/Låt de ta sin tid.
Men det känns som en medlem, som inte har här att göra sen.
Lugn nuHur ligger det till, måste man inte legitimera sig med bankID för att bli happymedlem/få vara eller är det bara för köp och sälj? Kanske är dags att införa legitimering för att ens få vara medlem kan jag tycka.. :/
NeJ TiLl InTeGrItEt!!! ? (ironi)Lugn nu
Det skulle knappast innebära nån större skillnad varken för oss 20 som skriver eller dom 1000 som bara läser men jag är absolut emot.NeJ TiLl InTeGrItEt!!! ? (ironi)
Fast på samma gång skulle det lösa en hel del saker här på forumet.
När det nu, vad det verkar, förefaller lösa sig för dig kanske vi kan få ta en liten stund och njuta av denna skönhet. Jag måste ha bläddrat för snabbt i titanhojstråden. ?Stulen utanför Tösse bageriet. Idiot.
Visa bilaga 561236
Unik hoj, andra hjul än på bilden. Så håll gärna utkik.
Nåja, han var/är verifierad med BankID, det var nog ganska viktigt i detta fallet.Hur ligger det till, måste man inte legitimera sig med bankID för att bli happymedlem/få vara eller är det bara för köp och sälj? Kanske är dags att införa legitimering för att ens få vara medlem kan jag tycka.. :/
Perfekt, då får du ju in pengar för hyran också?Nåja, han var/är verifierad med BankID, det var nog ganska viktigt i detta fallet.
- ”revenge is a dish best served cold”Skriver när allt är klart, vill inte avslöja riktigt än.
Det verkar helt klart inte helt okomplicerat att äga titanhojar?Gött att det läste sig!
Är det Vendetta som är tillbaka? Fast han postar bilder på ig isf på forumet? ?
Ah, snart tillbaka hoppas jag iaf, lite jobb med försäkringsbolaget nu...Härligt att den kom tillbaka, happysvin till trots!
Ville även ge en komplimang för den cleana cockpiten du har, var är det för styrcombo och är vajerdragningen gjort internt i ramen?