STULEN/HITTAD/TJYV DÖMD (Östermalm, Stockholm) Waltly Ti gravel

kroem

Aktiv medlem
Stulen utanför Tösse bageriet. Idiot.
8FB8B4CF-7AB5-448D-B9BB-4BAC1D32EC08.jpeg

Unik hoj, andra hjul än på bilden. Så håll gärna utkik.

Den verkar riktigt fin.

Men förstår jag rätt att du vågar (vågade) lämna den, låst antar jag (till något?), ute i Östermalm när du går in i en butik?

Ska hålla utkik.

Den verkar riktigt fin.

Men förstår jag rätt att du vågar (vågade) lämna den, låst antar jag (till något?), ute i Östermalm när du går in i en butik?

Ska hålla utkik.
Glömde svara ... sen gick jag in för att titta på min försvunna skönhet. Kommer en ny i vår!

Jo, det var rent idiotiskt, jag vet inte hur fan jag tänkte... tänkte väl att vara 5 meter ifrån den, och den stod i dörren/på en uteservering så "borde" det vara lugnt. Men icke sa nicke...

Det här vill man ju höra mer om sen. Du såg alltså din cykel på nån annans Instagram?
Jag får ge lite mer info senare, då allt är klart. Men, lite kortfattat så fattade jag misstankar emot en användare här på forumet ganska tidigt, och följt honom under en period. Sen tipsade en vän om en liten film på hans IG...

När allt reder ut sig så kommer eventuellt en väldigt fin ti-gravelram komma upp på K&S. MED KVITTO! (har redan hunnit köpa en ny...)

Jag får ge lite mer info senare, då allt är klart. Men, lite kortfattat så fattade jag misstankar emot en användare här på forumet ganska tidigt, och följt honom under en period. Sen tipsade en vän om en liten film på hans IG...

När allt reder ut sig så kommer eventuellt en väldigt fin ti-gravelram komma upp på K&S. MED KVITTO! (har redan hunnit köpa en ny...)
Faan va gött!
Kan ju bli avancerat om du redan fått ersättning för den förstås....

En annan medlem på forumet?

Jävlar vad stökigt. Hoppas helhjärtat på uthängning här framöver ?

Kontaktat dom tidigare ja, men lär kanske göra det igen
Om du är säker på att det är en medlem här som snott den så vore nog nästan alla intresserade av att veta vem det är.
Han kan annars fortsätta sno saker för folk som han kontaktar på k&s och får adress osv....

Om du är säker på att det är en medlem här som snott den så vore nog nästan alla intresserade av att veta vem det är.
Han kan annars fortsätta sno saker för folk som han kontaktar på k&s och får adress osv....
Förstår, men vill inte göra nåt så drastiskt innan allt är klart, känns det som? Den som har nån misstanke kan PM'a så skriver jag. Medlemmen har tagit bort alla sina annonser nu, samt gjort sin IG privat...

Nepp, några år. Men inte aktiv medlem.
Vilken grej. Hoppas du delar med dig av lite från instagram och så innan hen tar bort det. Rutten stil! Hoppas du får köpa loss den av försäkringsbolaget, men helt ärligt tycker jag du ska berätta hans nick här. Gör det med en * så är du juridiskt skyddad också tror jag. Sicket as.

Förstår, men vill inte göra nåt så drastiskt innan allt är klart, känns det som? Den som har nån misstanke kan PM'a så skriver jag. Medlemmen har tagit bort alla sina annonser nu, samt gjort sin IG privat...
Låt de ta sin tid.

Men det känns som en medlem, som inte har här att göra sen.

Låt de ta sin tid.

Men det känns som en medlem, som inte har här att göra sen.
Hur ligger det till, måste man inte legitimera sig med bankID för att bli happymedlem/få vara eller är det bara för köp och sälj? Kanske är dags att införa legitimering för att ens få vara medlem kan jag tycka.. :/

Hur ligger det till, måste man inte legitimera sig med bankID för att bli happymedlem/få vara eller är det bara för köp och sälj? Kanske är dags att införa legitimering för att ens få vara medlem kan jag tycka.. :/
Nåja, han var/är verifierad med BankID, det var nog ganska viktigt i detta fallet.

Så länge du inte skrivit innan att du tänkte parkera den olåst utanför Tösse så borde medlemskapet inte ha möjliggjort stölden? Nu har jag ju inte hela bilden klar men det blir spännande att få höra så småningom!

Härligt att den kom tillbaka, happysvin till trots!

Ville även ge en komplimang för den cleana cockpiten du har, var är det för styrcombo och är vajerdragningen gjort internt i ramen?

Härligt att den kom tillbaka, happysvin till trots!

Ville även ge en komplimang för den cleana cockpiten du har, var är det för styrcombo och är vajerdragningen gjort internt i ramen?
Ah, snart tillbaka hoppas jag iaf, lite jobb med försäkringsbolaget nu...

Tack! Det är ett Yoeloe H21 styrkombo. Ramen är beställd som ACR/DCR compliant (eller vad man säger) så är 1,5" top med helt runt styrrör. Allt internt utom precis under BB och chainstay för den delen/tuben är för smal (pga däck-clearance)

Man ser lite på den här bilden

Bilagor

• 2575FE6F-F6FE-4F74-97A8-56503A98DB8A.jpeg
    2575FE6F-F6FE-4F74-97A8-56503A98DB8A.jpeg
    490.8 KB · Besök: 330
Tillbaka
Topp