STULEN SPECIALIZED 2011 PITCH FSR PRO

Pelle S

Medlem
Möttes av en uppbruten källardörr nyss. Dom djävlarna måste ha hållit på i ett bra tag för att komma in. Dom har forserat två hänglås, men lyckades inte bryta upp ett cykel-bygellås som jag hade satt dit "ifallatt". Dom har istället böjt upp halva dörren och lirkat ut Pitchen genom en 50cm springa. Den var fastlåst med ett wirelås, modell fetare, i ett avloppsrör i taket. Sedan satt det en MC-kätting genom hjulen och ramen. HUR FAN ORKAR MAN ENS KOMMA PÅ TANKEN att ge sig på cykeln??

Jaja...den är borta inget att göra åt. Sorry om jag pestar, men jag är riktigt djävla aggro nu.

Den ser ut som på bilden inget ändrat förutom att det för tillfället satt ett Continental Diesel däck bak. Det satt även ett par Sunline "Lock-on" handtag på, svarta. Ett par slitna skit-plattisar sitter det också på. Det är ett stenskott under underröret och på ena röret på baktriangeln, tror det var vänster rör.

Om det är någon som ser den, ring mig gärna på 070-4742822 så är jag ytterst tacksam.

Stölden skedde i Gröndal, Stockholm.
Storleken på hojen är XL.

Pelle

Bilagor

• pitch.jpg
    pitch.jpg
    57.1 KB · Besök: 61
Senast ändrad:
Segt, själv blivit av med en hoj (inte alls lika fin) och ja, man blir jävligt förbannad, att man inte får ha grejerna ifred. Ska hålla ögonen öppna!

Faan va surt, du verkar ju dessutom ha låst fast det enligt alla konstens regler.

XL, svår storlek att sälja?

Hoppas att du får ut på försäkringen ordentligt.

Man börjar faktiskt bli ordentligt less på dom som inte kan skilja på ditt & mitt.

Grymt att ni håller koll i skogarna!

@da PEF: Vet att Pitch utgick 2011. Jag har rotat en del på nätet, men att få tag på en likadan verkar vara svårt, iaf i storlek XL. Vilken modell är det som ersätter Pitchen? Camber verkar ju vara hyfsat nära, men ändå inte...

Ok. Enduron skulle man ju LÄTT kunna tänka sig. Hård hoj. Men det börjar ju som sagt kosta på en del då, om man skall ha bra komponenter..

Tillbaka
Topp