STULEN SPECIALIZED 2011 PITCH FSR PRO
Möttes av en uppbruten källardörr nyss. Dom djävlarna måste ha hållit på i ett bra tag för att komma in. Dom har forserat två hänglås, men lyckades inte bryta upp ett cykel-bygellås som jag hade satt dit "ifallatt". Dom har istället böjt upp halva dörren och lirkat ut Pitchen genom en 50cm springa. Den var fastlåst med ett wirelås, modell fetare, i ett avloppsrör i taket. Sedan satt det en MC-kätting genom hjulen och ramen. HUR FAN ORKAR MAN ENS KOMMA PÅ TANKEN att ge sig på cykeln??
Jaja...den är borta inget att göra åt. Sorry om jag pestar, men jag är riktigt djävla aggro nu.
Den ser ut som på bilden inget ändrat förutom att det för tillfället satt ett Continental Diesel däck bak. Det satt även ett par Sunline "Lock-on" handtag på, svarta. Ett par slitna skit-plattisar sitter det också på. Det är ett stenskott under underröret och på ena röret på baktriangeln, tror det var vänster rör.
Om det är någon som ser den, ring mig gärna på 070-4742822 så är jag ytterst tacksam.
Stölden skedde i Gröndal, Stockholm.
Storleken på hojen är XL.
Pelle
Jaja...den är borta inget att göra åt. Sorry om jag pestar, men jag är riktigt djävla aggro nu.
Den ser ut som på bilden inget ändrat förutom att det för tillfället satt ett Continental Diesel däck bak. Det satt även ett par Sunline "Lock-on" handtag på, svarta. Ett par slitna skit-plattisar sitter det också på. Det är ett stenskott under underröret och på ena röret på baktriangeln, tror det var vänster rör.
Om det är någon som ser den, ring mig gärna på 070-4742822 så är jag ytterst tacksam.
Stölden skedde i Gröndal, Stockholm.
Storleken på hojen är XL.
Pelle
Bilagor
Senast ändrad: