[STULEN] Umeå, Scott Scale 29 Comp

Klittan

Ny medlem
Till alla där ute min cykel har blivit stulen så håll utkik efter en:
"Scott Scale 29 Comp" med Race King RS däck.
Helsvarta fälgar utan dekaler tubless konverterad.
Deore 2-fingers skivbromsar, Tektro bromsskivor 180mm fram och 160mm bak.
Scott flaskhållare i röd/vitt.
Svarta lindade LITE Lock-on handtag.
Polar pulsklocks hållare.
Helsvart framdämpare med Holmön fastkörers dekal på höger ben och Team Sportia dekal mitt fram på.
Shimanos M540 pedaler "silver".
Fast strippat skydd på bak gaffeln för att förhindra ram skador vid skogs körning.

Sprid detta vidare så att så många som möjligt kan hjälpa till att stoppa tjuven.
Vid tips kontakta mig på kitt@null.net

//David

Har tyvärr inga bra bilder.

Senast redigerad av en moderator:
Ersboda Spanngränd Umeå

Om ni skulle höra talas om att nån säljer en scott scale 29 comp kolla ram nummret mitt ramnummer var GJ172682 cykeln är stöldmärkt och finns registrerad hos polisen.

Senast ändrad:
här är en bild

Bilagor

• scale 29 compjpg.jpg
    scale 29 compjpg.jpg
    145.6 KB · Besök: 60
Hur försvann den? Har en billigare SCOTT, två med pendlaren, och det är bara pendlaren som står på stan enstaka gånger och då låst med tre lås. Inte för att det hjälper kanske men ändå. Hoppas den kommer tillbaka.

Cykeln blev stulen ur mitt förråd i samma trappuppgång som jag bor. Ytterdörren låses automatiskt vid 16:00 och låses upp vid 06:00. En trappa ner finns det ytterligare en låst dörr som man måste få upp innan man kommer till förråden. Låset på mitt förråd var kapat och borta samt min låsta cykel som stod i förrådet. De hade till och med tagit mitt lösa fram däck som hängde längre in i förrådet på en krok. Så det var en planerad stöld då detta var det ända som saknades.

Låter som det är någon i samma trappuppgång eller någon fastighetsskötare med tillgång till nyckel.
För är det bara cykeln som är borta så är det någon som varit där innan.

Tillbaka
Topp