Stulna cyklar i Majorna Göteborg

Astraboy

Aktiv medlem
Hej! Jag har fått alla mina tre hojjar stulna ur mitt förråd. Detta skedde natten till lördag eller natten till söndag 31/8 i Majorna Göreborg. Om någon ser dessa i annonser eller på stan. Meddela mig och ring polisen är ni snälla!
Det är en Airdrop edit, som är en vääldigt ovanlig cykel. Rå alu med orangea detaljer. En downhill Nukeproof pulse och en Canyon Nerve+

Tacksam för all hjälp

Andreas 0722331672

Bilagor

• 16AC6FCF-3910-4CFF-B7BA-68AA4984AA89.jpeg
    16AC6FCF-3910-4CFF-B7BA-68AA4984AA89.jpeg
    237.5 KB · Besök: 91
  • 5B7C5A05-22BE-4925-90E2-C99E37539A7F.jpeg
    5B7C5A05-22BE-4925-90E2-C99E37539A7F.jpeg
    65.3 KB · Besök: 61
  • D1A620CE-DB04-4096-A54F-4038CD7446AD.jpeg
    D1A620CE-DB04-4096-A54F-4038CD7446AD.jpeg
    215.4 KB · Besök: 50
Hoppas du hittar dom. Varit rätt många stölder i just Majorna i år. Sök runt lite och kolla om dom hittade på dom någonstans.

Tack vänner!
Polisanmälan gjord och skadeanmälan på gång. Måste bara rota fram alla jävla kvitton som man bara har i elektronisk variant i sin inkorg nånstans... Surt sa räven, man borde vara klokare och spara allt i en mapp på skrivbordet.

Astraboy sa:
Tack vänner!
Polisanmälan gjord och skadeanmälan på gång. Måste bara rota fram alla jävla kvitton som man bara har i elektronisk variant i sin inkorg nånstans... Surt sa räven, man borde vara klokare och spara allt i en mapp på skrivbordet.

Har du bra försäkring? Vår muppförsäkring täcker bara cykel för 20 000:-, den är dock så pass bra i övrigt att jag inte byter.. Ångrar väl det den dagen cykeln försvinner!

Hälsingland sa:
Astraboy sa:
Tack vänner!

Har du bra försäkring? Vår muppförsäkring täcker bara cykel för 20 000:-, den är dock så pass bra i övrigt att jag inte byter.. Ångrar väl det den dagen cykeln försvinner!
Folksam?
Brukar gå att ha sakförsäkring med, kollat upp det med ditt bolag?

Åbbe sa:
Hälsingland sa:
Astraboy sa:
Tack vänner!

Folksam?
Brukar gå att ha sakförsäkring med, kollat upp det med ditt bolag?

Jo det går att försäkra cykeln separat, jag tyckte dock inte riktigt det var värt det. Ordinarie pris är den inte så dyr (30 000) det är ju med alla uppgraderingar det drar iväg och det vet jag inte hur dom ställer sig till så det har inte blivit av.

Nej det är Dina försäkringar, kanon på allt annat och riktigt bra pris på huset. Har haft ett par ärenden och det är inget knussel om något så den samlade bedömningen blev inget byte.

Tillbaka
Topp