Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Enig. Fomo'n håller sig på en hanterbar nivå även om de där fjällvyerna ser väldigt fina ut!Hanterbar FOMO så långt... ser ju förbannat mysigt ut här inledningsvis på folks instastories, men de ska nog få sina fiskar varma vad det lider.
Medåka idag och imorgon... eventuellt går vinden på syd lagom tills den snabba gruppen.
Förste cyklist nått Kiruna enligt https://rider.sverigetempot.se/rides/loss-2020/latest
Kan det stämma? Kräver ett snitt på 44km/t på de första 169,4km.
Jag gick efter officiella sidans längduppgift men är den fel så är det ju mer rimligt. Inte för att det skulle ha gjort mig något om det dök upp någon som chockar fältet redan dag 1. :-)Någonstans är det fel kan man misstänka. Avståndet mellan riksgränsen och kiruna är ca 132km om man kör raka vägen. (Det finns mig veterligen inte allt för många alternativ...) så felet kan ju ligga där :)
Jag gick efter officiella sidans längduppgift men är den fel så är det ju mer rimligt. Inte för att det skulle ha gjort mig något om det dök upp någon som chockar fältet redan dag 1. :-)
Starten gick enligt uppgift från Katterjokk och inte Riksgränsen, kanske är därför.Sedan att starten gick vid 4,1km (eller 4,2km) är ju också lite... hmmm... Svårtolkat.
Täten när de passerade i ryslig fart öster om Abisko. Kraftig medvind. Kontrollen i Kiruna är tydligen flyttad (liksom halva stan).
Japp, ligger utanför Östersund nu..Jag tycker det är fusk att börja flytta på hela städer. Har Smygehuk flyttats norrut också?
Jag tycker det är fusk att börja flytta på hela städer. Har Smygehuk flyttats norrut också?
Det är ingen tracking som Spot m.m. utan en incheckningsfunktion som deltagarna kan använda om de vill/orkar (tror inte att det är något tvång). Och ja, det går säkert att göra fel i ”trackingen”, omedvetet eller för att lura oss dotwatchers ;-)Intressant tracking när han som ligger först elektroniskt är kvar i Riksgränsen?
Du hann före med din fundering, medan jag satt och räknade på snitthastigheter i mitt inläggOm det går såhär fort för först startande grupp undrar jag hur det blir med snabbgruppen på lördag!
Jag har hört att de redan är framme i Smygehuk.Om det går såhär fort för först startande grupp undrar jag hur det blir med snabbgruppen på lördag!
Jag såg dem precis i Porjus.Jodå han har startat. Såg på insta att de har kommit ca 30 mil än så länge
De kom till Jokkmokk 20:12. Jag åt pizza med Wei, Eyvind och några till. De såg helt oberörda ut.Eyvind, Wei, Krabbe och mhenry rapporterats i Jokkmokk runt 344km enligt Strava. Bra rullat!
Gissar på tidig start imorgon då, inte förvånad över prestationen dom har tränat på bra.De kom till Jokkmokk 20:12. Jag åt pizza med Wei, Eyvind och några till. De såg helt oberörda ut.
Den här länken fungerar inte för mig, är det bara jag som har problem eller ligger sidan nere?En till i Kiruna https://tracker.egge.se/sverigetempot/
Enligt tracker 131km
Gissar på tidig start imorgon då, inte förvånad över prestationen dom har tränat på bra.
Jag hittar inte heller en bra trackingkälla. Trist när man inte kollar instagram och uppdateringar här är few and far between :-(Den här länken fungerar inte för mig, är det bara jag som har problem eller ligger sidan nere?
Jag hittar inte heller en bra trackingkälla. Trist när man inte kollar instagram och uppdateringar här är few and far between :-(
Borde inte de första vara typ i Sorsele eller sånt nu?
Finns en Mitchell Docker som startade imorse
Stämmer bra. Han har en svensk hjälmsponsor ;-)