Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska man låta cykeln ligga kvar i lådan när man kastar den så att man är säker på att få riktig misär?Sambal Oelek sa:Bussgods. Bara lägga in cykelpaketet i fraktutrymmet på bussen, så åker du dit på vilket sätt du vill. Går och hämtar ut ditt paket. Kasta lådan. Klart :)
Sambal Oelek sa:Bussgods. Bara lägga in cykelpaketet i fraktutrymmet på bussen, så åker du dit på vilket sätt du vill. Går och hämtar ut ditt paket. Kasta lådan. Klart :)
bigmollo sa:Jag tänker verkligen inte skriva i den här tråden.
heffe sa:För egen del har jag planerar jag lite försiktigt på att försöka delta. Det som saknas är en vettig cykel samt vettig kondition. Det kanske man kan hitta på vägen till startlinjen och förhoppningsvis behålla fram till mål.
GoranS sa:F.ö. tycker jag att arrangören borde överta SVT:s Vasaloppssändningsupplägg med en elitreporter som kan hänga med tätgruppen och rapportera hur det utvecklas. ...
heffe sa:Nu när Slow-TV på riktigt är en grej så skulle det ju inte vara en omöjlighet. SVT har ju övat sig på älgar redan...
ohellstrom sa:Men för fan... måste anmälan öppna så tidigt? Har inte alls pitchat färdigt... petert? :)
Petert sa:ohellstrom sa:Men för fan... måste anmälan öppna så tidigt? Har inte alls pitchat färdigt... petert? :)
Det det handlar om om några veckor är en förregistrering...
Att döma av den här tråden det senaste dygnet och intresset via Fb stängs den nog abrupt efter några dagar. ?.
kitzblitz sa:Petert sa:ohellstrom sa:Men för fan... måste anmälan öppna så tidigt? Har inte alls pitchat färdigt... petert? :)
Det det handlar om om några veckor är en förregistrering...
Att döma av den här tråden det senaste dygnet och intresset via Fb stängs den nog abrupt efter några dagar. ?.
Nämen nu blir man stressad trots att man inte ska köra :-) Fast anmälningen kan man väl inte missa!
kitzblitz sa:Ja, precis...
NotReallyGunde sa:Ni är ju inte kloka någon av er. tänker inte nämna detta för sambon... när kör vi?
GoranS sa:Man kanske skulle kontakta Zeinab och se om han är sugen!? Misstänker att det även skulle kunna bli sub-99 i så fall.
Bengt-re sa:NotReallyGunde sa:Ni är ju inte kloka någon av er. tänker inte nämna detta för sambon... när kör vi?
Jodå. Och de som fixar det under 100 timmar kommer för alltid skrivas in i historieböckerna. Om 2000 år kommer de bedrifterna fortfarande att hyllas som sägner - gjorde de verkligen det? På riktigt?
Alla trodde att det var omöjligt - skall det omöjliga visa sig möjligt?!
NotReallyGunde sa:Bengt-re sa:NotReallyGunde sa:Ni är ju inte kloka någon av er. tänker inte nämna detta för sambon... när kör vi?
Jodå. Och de som fixar det under 100 timmar kommer för alltid skrivas in i historieböckerna. Om 2000 år kommer de bedrifterna fortfarande att hyllas som sägner - gjorde de verkligen det? På riktigt?
Alla trodde att det var omöjligt - skall det omöjliga visa sig möjligt?!
OCh de som cyklade hade törnekrona och cyklade i flip-flops
Tog bara intryck av den där Bengt-re som snackade med med kitzblitz om 99 timmar. Hade fått för mig att han var en tillförlitlig källa men jag är kanske felunderrättad?!Bengt-re sa:GoranS sa:Man kanske skulle kontakta Zeinab och se om han är sugen!? Misstänker att det även skulle kunna bli sub-99 i så fall.
Du vet att efter 100 kommer 96... 96/24= något jämnt..
GoranS sa:Tog bara intryck av den där Bengt-re som snackade med med kitzblitz om 99 timmar. Hade fått för mig att han var en tillförlitlig källa men jag är kanske felunderrättad?!Bengt-re sa:GoranS sa:Man kanske skulle kontakta Zeinab och se om han är sugen!? Misstänker att det även skulle kunna bli sub-99 i så fall.
Du vet att efter 100 kommer 96... 96/24= något jämnt..
Raggamuffin sa:Fy vad jag hade velat egentligen. Men närmsta jag kommer en brevet i år verkar bli att jag tankade på Shell i Holma igår tyvärr.
NLC sa:Raggamuffin sa:Fy vad jag hade velat egentligen. Men närmsta jag kommer en brevet i år verkar bli att jag tankade på Shell i Holma igår tyvärr.
Inte ens en glass på Tempo i Blentarp?
Petert sa:ohellstrom sa:Men för fan... måste anmälan öppna så tidigt? Har inte alls pitchat färdigt... petert? :)
Det det handlar om om några veckor är en förregistrering som är tänkt att vara öppen i två veckor. För en insats om 200 kr försäkrar man sig om en startplats. Ingen kvalificering krävs. (Summan dras av från deltagaravgiften.) Om vi tycker att antalet förregistreringar börjar bli glädjande oroväckande stänger vi luckan abrupt.
Petert sa:Petert sa:ohellstrom sa:Men för fan... måste anmälan öppna så tidigt? Har inte alls pitchat färdigt... petert? :)
Det det handlar om om några veckor är en förregistrering som är tänkt att vara öppen i två veckor. För en insats om 200 kr försäkrar man sig om en startplats. Ingen kvalificering krävs. (Summan dras av från deltagaravgiften.) Om vi tycker att antalet förregistreringar börjar bli glädjande oroväckande stänger vi luckan abrupt.
Jag spred visst onödigt fluffig information... Vi hade faktiskt sagt att vi kan lova 200 platser! Det är ganska många i sammanhanget så ni behöver inte hänga på låset, om ni inte vill.
Crocko sa:Petert sa:Petert sa:ohellstrom sa:Men för fan... måste anmälan öppna så tidigt? Har inte alls pitchat färdigt... petert? :)
Jag spred visst onödigt fluffig information... Vi hade faktiskt sagt att vi kan lova 200 platser! Det är ganska många i sammanhanget så ni behöver inte hänga på låset, om ni inte vill.
Va, inte så mitt nattvakande kan vara över för denna gång? Ooooops, skrev jag i tråden nu?
Är det riktade reklamkampanjer mot den japanska marknaden som gäller för att ragga deltagare alltså!?jonas-ni sa:Crocko sa:Petert sa:Petert sa:ohellstrom sa:Men för fan... måste anmälan öppna så tidigt? Har inte alls pitchat färdigt... petert? :)
Va, inte så mitt nattvakande kan vara över för denna gång? Ooooops, skrev jag i tråden nu?
Ett av de mest besökta inläggen på Sverigetempot-webben förra gången var det när japanen nådde Smygehuk, blir tempot Big in Japan kan 200 platser gå fort.
GoranS sa:Är det riktade reklamkampanjer mot den japanska marknaden som gäller för att ragga deltagare alltså!?jonas-ni sa:Crocko sa:Petert sa:Petert sa:ohellstrom sa:Men för fan... måste anmälan öppna så tidigt? Har inte alls pitchat färdigt... petert? :)
Ett av de mest besökta inläggen på Sverigetempot-webben förra gången var det när japanen nådde Smygehuk, blir tempot Big in Japan kan 200 platser gå fort.
ohellstrom sa:Jag har sen tidigare utsett Särnavägen efter Lillhärdal till Sveriges mest deprimerande vägsträckning så jag kan inte föreställa mig annat än att raka vägen till Älvdalen är ett betydligt uppköp :)
ohellstrom sa:Någon som har överblick över vem som egentligen skrivit i tråden?
Det är helt korrekt uppfattat.jonas-ni sa:ohellstrom sa:Någon som har överblick över vem som egentligen skrivit i tråden?
Jag läste nånstans att bigmollo verkligen inte tänkte skriva i denna tråden.
GoranS sa:Marginell? Som misärsport tycker jag den tillhör toppskiktet.
Håller dock med om att om det inte bara är snack utan en skaplig andel av de som uttryckt intresse också kommer till start kommer det här att bli kul att följa. Min enda farhåga är att det roliga kan ta slut lite för snabbt. Kanske Petert kan lägga på en lite twist och göra om det till SRS istället för bara RS!? Eller borde det heta 2ST?