Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ohellstrom sa:Peth sa:ohellstrom sa:Peth sa:Hm, ingen britt ännu ...
Låter lovande...
Häpp, två st anmälda nu. Chansen till dramatiska efterspel har ökat dramatiskt. Inga namn på cyklisterna ännu, spännande det här.
Det kanske är spännande för alla andra. För mig är det mest ångestframkallande att riskera stöta på en person som uppenbarligen tycker väldigt illa om mig...
Det är betydligt mer spännande att så många andra starka och trevliga cyklister, både sådana jag känner mycket väl och sådana jag bara mött virtuellt, dyker upp i listan.
Peth sa:ohellstrom sa:Peth sa:ohellstrom sa:Peth sa:Hm, ingen britt ännu ...
Låter lovande...
Häpp, två st anmälda nu. Chansen till dramatiska efterspel har ökat dramatiskt. Inga namn på cyklisterna ännu, spännande det här.
Det kanske är spännande för alla andra. För mig är det mest ångestframkallande att riskera stöta på en person som uppenbarligen tycker väldigt illa om mig...
Det är betydligt mer spännande att så många andra starka och trevliga cyklister, både sådana jag känner mycket väl och sådana jag bara mött virtuellt, dyker upp i listan.
Inte min mening att framkalla ångest i ett försök att vara lite lustig. Ber om ursäkt.
GoranS sa:Tycker det vore kul om mr HAMR attempts dök upp, så britt han är.
jonas-ni sa:GoranS sa:Tycker det vore kul om mr HAMR attempts dök upp, så britt han är.
Jag hade kontakt med Steves team ( http://oneyeartimetrial.org.uk/ ) inför 2016 men han planerade redan då för andra utmaningar.
Och ohellstrom kan vara lugn än så länge.
Läge för nytt försök?jonas-ni sa:GoranS sa:Tycker det vore kul om mr HAMR attempts dök upp, så britt han är.
Jag hade kontakt med Steves team ( http://oneyeartimetrial.org.uk/ ) inför 2016 men han planerade redan då för andra utmaningar.
kitzblitz sa:Efter att ha haft föremån att vara med och tagit rekord både två ggr jag har fullföljt detta lopp är det verkligen roligt att det har utvecklats så mycket. Nästan lite hedrande att läsa här om möjligheter till riktigt vassa långdistans cyklister som kanske tycker det är värt att försöka sig på rekordet.
Samtidigt vet man ju själv att 100 timmar inte är omöjligt. Som Oskar säger, många har lärt sig mycket på 4 år. Så en förregistering kan väl inte skada...
NLC sa:Hmmm, jag tror jag _behöver_ en ny cykel för det här...
NLC sa:Hmmm, jag tror jag _behöver_ en ny cykel för det här...
ohellstrom sa:NLC sa:Hmmm, jag tror jag _behöver_ en ny cykel för det här...
Det ryktas annars att en av banrekordinnehavarna åkte runt på nåt jävla pre-epo stålhärke ;)
WSMC sa:Tre danska cyklister till start än så länge(ohellstrom exkluderad). Utan att veta vilka de är, så är ju dansk cykling på stark frammarsch senaste åren, så kan det vara så att de satsar på att piska sina svenska revaler (hope not)??
Min gissning är ändå att de får det svårt, då det är sparsmakat med både smørrebrød och Tuborg på vägen söderut...…..
ohellstrom sa:Men har den telepromter till excelarket?
GoranS sa:Väldigt många deltagare från utanför Sveriges gränser. Har ni gjort någon special reklamkampanj för detta? Jag inbillar mig annars att det inte direkt är så lätt att spontant få indier, amerikaner, spanjorer, australiensare, ... att dropp in och "spontananmäla sig".
GoranS sa:Väldigt många deltagare från utanför Sveriges gränser. Har ni gjort någon special reklamkampanj för detta? Jag inbillar mig annars att det inte direkt är så lätt att spontant få indier, amerikaner, spanjorer, australiensare, ... att dropp in och "spontananmäla sig".
jonas-ni sa:GoranS sa:Väldigt många deltagare från utanför Sveriges gränser. Har ni gjort någon special reklamkampanj för detta? Jag inbillar mig annars att det inte direkt är så lätt att spontant få indier, amerikaner, spanjorer, australiensare, ... att dropp in och "spontananmäla sig".
Liten rolig detalj att vi just nu har fler deltagare anmälda från Bangalore Randonneurs än Finland.
Och nu har hälften av förregistreringsplatserna gått åt.
GoranS sa:Tycker ni verkar lyckats skapa bra intresse även inom rikets gränser. En hel del randosnabbisar i startlistan redan.
Simula kanske tar spökåkandet till en ny nivå och kör loppet men t.o.m. håller sig utanför startlistan denna gång!?
ohellstrom sa:Det är väl inte så förfärligt många från våra två västra grannländer heller... 3+1 så långt... eller egentligen fyra danskar även om Johnny Stausholm (som jag TROR är den norska flaggan) är kraftigt miljöskadad efter många år i Norge ;)
En karta också, innan nån börjar tjafsa om väderstreck. Den blå pricken visar Skandinaviens port mot världen ?
ohellstrom sa:En karta också, innan nån börjar tjafsa om väderstreck. Den blå pricken visar Skandinaviens port mot världen ?