Team Bonk?

Ridley

Aktiv medlem
Team Bonk?
Hej! Är det någon som har kontaktuppgifter till någon i Team Bonk? En av mina cykeltokiga vänner från USA som samlar på och älskar allt som har med cykel och öl att göra snubblade över en bild på deras klubbdräkt för 2016 och bad mig se om den gick att få tag på. Finns det någon som kan hjälpa till? Edit: Bild tillagd

Bilagor

• Bonk.jpg
    Bonk.jpg
    67.5 KB · Besök: 40
Senast ändrad:
Team Bonk?
Usch vad konservativt med huvudsakligen svarta byxor. Rutiga i rosa och orange tror jag hade förhöjt "chockvärdet" ett par snäpp.

Team Bonk?
Är det här en ironitråd? Jag får Teletubbies i tankarna när jag ser den dräkten. Färgglad är det enda positiva jag kan säga. Färgskalan är...intressant.

Team Bonk?
Konkret sa:
gerrardsdobbar sa:
Velominati skulle få en kollektiv stroke om de såg den där.

Tar man bort arm och benvärmarna följer ju stassen reglerna sånär på den blå fläcken på benet.
Mapei är ju indömt tex.
Ja, hade det inte varit just för dem så. De är som en riktig käftsmäll.

Sky har ju också blått i byxan, får man alltså inte ha det?

Mapei är snyggt.
Jag vill ha en La vie Clarie tröja. :)

Team Bonk?
Kikon sa:
Konkret sa:
gerrardsdobbar sa:

Tar man bort arm och benvärmarna följer ju stassen reglerna sånär på den blå fläcken på benet.
Mapei är ju indömt tex.

Mapei är snyggt.

Iväg med dig till Prendas och köp en då!

Team Bonk?
Kikon sa:
Konkret sa:
gerrardsdobbar sa:

Mapei är ju indömt tex.

Mapei är snyggt.

Rule #14 // Shorts should be black.
Team-issue shorts should be black, with the possible exception of side-panels, which may match the rest of the team kit.

Team Bonk?
Det är fantastiskt att ni är så många som engagerar er i Team Bonks nya dressar.
Vi som står bakom designen och bär kläderna älskar att bryta alla slags designregler.
Vi tycker det är viktigast att ha kul och cykla hårt.
Det är antagligen därför det är så svårt att kvala in i teamet också, inte alla som platsar och som kan få en av de tiotal dressar som finns tillverkade av 2016 års batch :)

Team Bonk?
tingrid sa:
Det är fantastiskt att ni är så många som engagerar er i Team Bonks nya dressar.
Vi som står bakom designen och bär kläderna älskar att bryta alla slags designregler.
Vi tycker det är viktigast att ha kul och cykla hårt.
Det är antagligen därför det är så svårt att kvala in i teamet också, inte alla som platsar och som kan få en av de tiotal dressar som finns tillverkade av 2016 års batch :)

Jag tycker det är en helt fantastisk dräkt, kanske lite väl måttfull dock.

Tillbaka
Topp