Tips på bra kinalampa?

Naikon

Medlem
Tips på bra kinalampa?
Tjena!

Har tänkt att skaffa en lite bättre lampa, har idag någon standardlampa från Jula för 50kr.

Undrar om ni har något bra tips på en prisvärd kinalampa. Har inte lust att lägga några större summor, så säg kanske runt 300kr?
Kollar man runt på typ DX, Alibaba, Geek osv. så är det ju i stort sett samma modeller som dyker upp. Tänkte om det finns någon specifik som ni kan rekommendera :-)

Ha de gött

Tips på bra kinalampa?
Jula hade en på rea för 300ish, detta var för två veckor sen, borde finnas kvar( orkar inte kolla) annars köper du nån random bara, det är samma skit.

Tips på bra kinalampa?
Tips på bra kinalampa?
johnny165 sa:
Igino Cazzola sa:
Bra och Kina i samma mening?

min kina lampa har jag haft och använt flitigt i två år, och den är fan bra, så ja!
+1

Fast jag har fler än en... :)
Kul att prova lite olika, de kostar ju nada.

Jag gillar de där även fästet är i metall, som man skruvar fast på styret. Drivs av 1st 18650 och brinntiden är längre än vad jag orkar cykla på vintern. 2 såna på styret, och nåt på skallen så ser man. Skönt att slippa batteripack och extra kablar på styret.

Tips på bra kinalampa?
Jag rekommenderar att du tar en där du skruvar ihop kontakten. Annars håller det på och hoppar ur hela tiden, när det fastnar i något. Ingen av de där har det.

Tips på bra kinalampa?
Tillbaka
Topp