Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lingon sa:En heldämpad är ju mycket roligare om du skall cykla stig i skogen. Shimano är mest prisvärt, deore eller slx duger fint.
Konkret sa:Lingon sa:En heldämpad är ju mycket roligare om du skall cykla stig i skogen. Shimano är mest prisvärt, deore eller slx duger fint.
Nej. Ht är mycket roligare. Min egna åsikt.
Prylar från Shimano:bmwpower sa:Vilka steg finns det i växelgrupperna har inte riktigt koll.
Konkret sa:Lingon sa:En heldämpad är ju mycket roligare om du skall cykla stig i skogen. Shimano är mest prisvärt, deore eller slx duger fint.
bmwpower sa:Bra input.
Som gammal crossåkare jag är så duger hardtail gott....
Vilka steg finns det i växelgrupperna har inte riktigt koll.
Lingon sa:Konkret sa:Lingon sa:En heldämpad är ju mycket roligare om du skall cykla stig i skogen. Shimano är mest prisvärt, deore eller slx duger fint.
Inte om man gillar att cykla fort i stök. ;)
...eftersom det pratas om dämpning ovan och inte påpekat detta så måste jag göra det :) alltså, hur gungigt det blir beror mycket på hur bra ramen/länkaget är konstruerat och dämparen rätt inställd. Är allt bra så blir det aldrig gungigt. För med det ordvalet låter det nästan som att likna vid en gunghäst och det kan det ju bli i värsta fall. Men har man en bra cykel så behöver man inte röra lockout så mycket, knappt alls, för det funkar så bra ändå oavsett terräng :)bmwpower sa:känns som heldämpat blir väldigt gungit