[Tisdagsrajd] - Hellas - 13/5

Aron

Inventarie
Ni vet hur det är, plötsligt är det tisdag igen och man tänker förvånat, "Va, har det liksom redan gått en vecka?" Och så svarar den delen av hjärnan som har bättre koll på sånt, "klart det har dummer!".

HBB - 18:30

Senast ändrad:
Bah! Solskenscyklist!

leraan.jpg

Väder: klart, så klart
Syn:tänk mullvad
Vårdslöshet: säkrast att inte skriva på publika forum
Man jag tar med iaf EN lampa :)

Tyvärr kan jag inte medverka den här tisdagen eller nästa. Men jag ska ner till södra Frankrike och rejsa enduro istället så det är inte så synd om mig :)

/M

Har fortfarande ont efter kraschen vid Gömmaren för 10 dagar sedan så jag avstår nog troligen.
Skulle nog behöva en naprapat eller kiropraktiker för att få ordning på ryggkotorna igen.

Tack för grym stigcykling idag! Säkert 50% helt nytt för mig, trots 8-9 års cykling i Hellas. Vanans makt är stor. (Jag kommer iof aldrig att hitta tillbaka, men ändå)

Tack till Johan A och Rising för en riktigt fin tur. Och för stöd och guidning ut ur spenaten på slutet.

Lite klister på Närakuten så får vi se. Allt gott.

Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Frågan är väl varför Johan T fortfarande har
> SAMMA cykel? Är det ens möjligt?
>
> Hoppas att det gick bra med ögat Johan!

Ja det borde vara snudd på omöjligt! Johan T köp genast ny cykel, din gamla gör dig bara illa (krya). Våga inte skylla på barn och annat, det har aldrig hindrat Johan A från att vara en mönsterkonsument :)

Äntligen har jag lyckats få youtube att ladda upp en vettig variant av den helt osannolika videon på Oskars graciösa dubbelpunkavurpa... :) #fail #win

Jag kör upp från Skåne idag och joinar er imorgon... för första gången någonsin!! Mycket spännande! Ungefär hur lång tid tar det att cykla från Liljeholmen (där jag jobbar under dagen) till Hammarbybacken?

Jag tänkte cykla mtb i Stockholmsområdet onsdag o torsdag också ifall någon vill haka på/guida runt. Fornstigen tar jag annars på onsdag...

Tillbaka
Topp