Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ni vet hur det är, plötsligt är det tisdag igen och man tänker förvånat, "Va, har det liksom redan gått en vecka?" Och så svarar den delen av hjärnan som har bättre koll på sånt, "klart det har dummer!".
Tyvärr kan jag inte medverka den här tisdagen eller nästa. Men jag ska ner till södra Frankrike och rejsa enduro istället så det är inte så synd om mig :)
Har fortfarande ont efter kraschen vid Gömmaren för 10 dagar sedan så jag avstår nog troligen.
Skulle nog behöva en naprapat eller kiropraktiker för att få ordning på ryggkotorna igen.
Tack för grym stigcykling idag! Säkert 50% helt nytt för mig, trots 8-9 års cykling i Hellas. Vanans makt är stor. (Jag kommer iof aldrig att hitta tillbaka, men ändå)
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Frågan är väl varför Johan T fortfarande har
> SAMMA cykel? Är det ens möjligt?
>
> Hoppas att det gick bra med ögat Johan!
Ja det borde vara snudd på omöjligt! Johan T köp genast ny cykel, din gamla gör dig bara illa (krya). Våga inte skylla på barn och annat, det har aldrig hindrat Johan A från att vara en mönsterkonsument :)
Jag kör upp från Skåne idag och joinar er imorgon... för första gången någonsin!! Mycket spännande! Ungefär hur lång tid tar det att cykla från Liljeholmen (där jag jobbar under dagen) till Hammarbybacken?
Jag tänkte cykla mtb i Stockholmsområdet onsdag o torsdag också ifall någon vill haka på/guida runt. Fornstigen tar jag annars på onsdag...