Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
:(
Det var ju kul så länge det varade, chaisuck deluxe efter 30 minuter i Sicklaskiftet och sparkcykel/fixi hem. Det såg ut att bli hösten finaste cykelkväll annars – jag hade mycket hellre avbrutit förra tisdagsriden …
Jag och Johan fick en riktigt nice cyclocross kväll i strålande väder, fan va kul det är på slingerstigarna med crossen i 200km/h, jag måste skaffa schwoooosh hjul!! (och en ny mtb..)
Ikväll var vi en enda stor härlig grupp och fick åka nästan-frusen mark. Svalt och skönt så man slapp bli alltför svettig också!
Ubu:s chainsuck var riktigt rejäl och inga fältmekare i världen lyckades fixa det. Hade han haft ett Hope Pro II nav så hade det löst sig hur lätt som helst, så det är nog nästa Ubu skall fixa! :-)
Och jäklar vad mycket brungeggig is det blev på cykeln då!
Tack för en fin tur! Kallt och krispigt som sagt och det var hyffsat skönt att sätta fötterna i en varmdusch när man kom hem. Verkligen dags för ett par vintermackor nu! Vi var två tappra som körde sista skogspartiet, Aron cyklade och jag skakade mig fram helt slutkörd.
bluecolorado - tack för din skarpa syn! Det måste vara ganska osannolikt att hitta en GPS i det mörkret/geggan...
Aron skrev:
-------------------------------------------------------
> Varför försöker Ubu äta upp sitt däck? Får
> man inte tallbarr i munnen då?
>
> http://happymtb.org/forum/file.php/1/file=141848
Han försöker lista ut hur blackchili smakar egentligen..
Nu är min nya drivlina uthämtad från posten (efter låååång leveranstid). Får jag nåt mer mekstrul så blir reflexen att släcka ljuset och springa långt ut i skogen så att man slipper fastna på bild.
@Aron:
Passar på att testa punkaskyddeet när jag ändå meckar
Bra tempo igår, tyckte jag i a f. Jag hoppades på en hel del mekpauser med de blev sällsynta, Ubu havererade totalt och Aron körde inte slanglöst (?) misstänker jag.
Passade på att göra en närmare okulärbesiktning av lite lera och sten mot slutet.