[Tisdagsrajd] - Hellas - 6/5

Jag kör idag, utan pannlampa, viker av om det blir för mörkt. På hemvägen kan ju vara bra att ha nåt litet på för att visa för andra att man finns.

Tisdag i maj, då ska väl rajdtråden vara på sida 1?! Dessutom lär det väl stå 40 brunstiga gorillor nedanför HBB idag efter allt CES-snack!

Brunstig = redo för lek?

Och vi håller väl forumet könsneutralt så då kan vi använda könsspecifika ord hur som helst?

Så jäkla härlig runda det blev ikväll. Bra tempo och perfekt guidat. Höll på att tappa länkaget halvvägs in men det fixades med incestnyckel (sic).

Tack ni som stod ut med min guidning (i slutet blev det rundkörning i Sicklaskiftet...)!

@Eveningstar + 2 x Canyon (+bonus Spectral på slutet, de finns tydligen) + Nicolai + Pivot 29

Guidningen var det inget fel på. spectralen trivdes med en liten omväg. Smällde in i ett träd direkt efter vi skildes åt dock. Axeln ser lite tuffare ut nu.

PeterÄlvsjö skrev:
-------------------------------------------------------
> Nej, detta var ingen bra dag.
> Här tog jag mig vatten över huvudet men det var
> i alla fall ett försök

Vad hände? Fel grupp?

Tung teknisk kväll igår. Kamerabatteriet var dött, så inga bilder. Ingen mat i kistan så energireserven låg på botten. Dessutom så hade jag lyckats justera min hemservade mongobakdämp så att lockouten fungerade till hälften och baklänges. Så jag låg på 50% sag och med 30mm slag hela kvällen. Inte optimalt och ben och rygg var slut på slutet.
Men tack för härliga stigar!

Inget fel på gruppen utan jag som inte höll måttet.
Sega ben efter Lidingöloppet (åtgärdas av självt) men framförallt
gillar jag inte branta utförsbackar fulla med stora stenar vilket Hellas verkar vara fullt av.
Har otb-at ett antal gånger i år så en osäkerhet har infunnit sig så jag fegar i dessa backar.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp