Helgonet skrev:
-------------------------------------------------------
> Finns det karta på Johrns specialare? Skulle vara
> kul att prova ett alternativ
Definitionsfråga. Det finns kartor över området men stigarna är knappast inritade =)
Lite av vitsen med 'Johrns specialare' är ju att man måste ha med sig Johrn för att få åka där.
I övrigt kan jag inte annat än hålla med, satan i gatan vilken nice:ig tur. Dels fick vi se fantastiskt mycket villaområden och grusvägar (ja det bidde en del transport initialt) och dels fick vi se några av Tokholms bästa stigar. Hällsurfen rockade stenhårt för att inte prata om 'rushen' Aron och jag la in sen. Några minuters total eufori och hamrande på pedalerna. Sällan upplevt sånt flow och ös. Stackars Jilster försökte flåsa ikapp men efter en stund insåg han att hans överbyggda enpetare aldrig skulle klara av att hänga med våra gunghästa =)
Småler fortfarande åt 'Glenn-incidenten'.
Ja det var helt enkelt ünderbart, till skillnad från i morse när jag skulle upp brutalt tidigt för att hinna besikta bilen innan jobbet. För lite sömn, säkert vätskebrist, en bankade huvudvärk och ben som spagetthi bidrog ju inte till att man flög upp ur sängen av pigghet men men, bilen gick igenom utan anmärkningar, kroppen har fått kaffe och huvudvärken har dövats med Alvedon så det kan nog bli en bra dag i alla fall. Eller vad säger du Glenn?