Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Ber om ursäkt. Vill du att jag ska konvertera längderna på primtalsdagar till ounce-force inch per Newton?
GoranS sa:109 mil kvar till 10000 miles efter gårdagens insats. Med 195,5 nautiska mil/dag under kommande dagar kommer hon att vara klar på tisdag och kommer i så fall att under de 423 dagarna försöket pågått att ha snittat 416076 yards/dag vilket motsvarar ungefär 7,83 danska aln/sekund.
Jag lämnar det som en övning till den intresserade och ambitiöse läsaren.geologen sa:Jag vill ha snittfarten i parsecs per shake.
+1GoranS sa:Jaha, dags att lägga in sig på avvänjning för Amanda nu!? ;-)
GoranS sa:Man skulle ju kunna tro att hon var lite less på parken och skulle ha valt något annat ställe, men icke!
Nej, det är dåligt med det. Ska försöka ta tag i det vid tillfälle men just nu är det planering av utlandscyklande 2018 som är prio på kvällstid. Misstänker att det kan dröja fram till mitten av oktober innan jag får tid till en uppdatering. Håller dock med att det ser ut som Steve tappat lite på senare tid. Spontant gissar jag dock att han fortfarande bör ha en mycket god chans att slå Tarzans notering.JLarsson sa:Har du nåt uppdaterat chart Göran? Ser ut som om Steve tappat lite i Aug.
GoranS sa:Nej, det är dåligt med det. Ska försöka ta tag i det vid tillfälle men just nu är det planering av utlandscyklande 2018 som är prio på kvällstid. Misstänker att det kan dröja fram till mitten av oktober innan jag får tid till en uppdatering.
Är inte direkt någon strukturerad process utan ett vilt undersökande med ett antal parametrar för att försöka få ihop något som känns som det skulle kunna bli bra. Ska försöka få till någon RR under vintern och kan då kanske återkomma lite till ämnet. Känns som att det inte riktigt hör hemma i denna tråd.Bele sa:GoranS sa:Nej, det är dåligt med det. Ska försöka ta tag i det vid tillfälle men just nu är det planering av utlandscyklande 2018 som är prio på kvällstid. Misstänker att det kan dröja fram till mitten av oktober innan jag får tid till en uppdatering.
Jag skulle ha gissat på att din planering var ambitiös. Nyfiken, så du får gärna berätta hur du går tillväga.
Miss Lycka sa:Det kommer lite uppdateringar på Twitter.
Tur att du skrev nästan. Annars hade jag börjat söka efter "Radera tråden"-trådens twitterkonto.NLC sa:Miss Lycka sa:Det kommer lite uppdateringar på Twitter.
Den onelinern hade nästan funkat i vilken tråd som helst
GoranS sa:Är inte direkt någon strukturerad process utan ett vilt undersökande med ett antal parametrar för att försöka få ihop något som känns som det skulle kunna bli bra. Ska försöka få till någon RR under vintern och kan då kanske återkomma lite till ämnet. Känns som att det inte riktigt hör hemma i denna tråd.