Tour of California 15/2

Tour of California 15/2
sodraskogen skrev:
-------------------------------------------------------
> Räkna bort tre min. på Rogers så blir det
> rätt!
> Gustav kan fortfarande vinna.

..om inte sabriskie håller farten

Tour of California 15/2
Nu är det klart!

Gustav på tredje plats, Lövkvist fyra i totalen (tror jag?).

Kan bli en kul säsong...

Lövkvist var ju tia på etappen också, två svenskar på topp tio alltså. Det var inte igår!

Senast redigerad av en moderator:
Tour of California 15/2
Ett litet tips för er som kör ES-player på Mac och inte får "full screen" att fungera.

1 högerklicka på knappen [full screen]
2 välj "view selection source"
3 kopiera strängen: application/x-mplayer2" src="mms://livestream-player.eurosport.com/nogeo/console/_%21/eurosport_news_english_standard_doubleauth.wsx?auth=db_cRcOadcPa7bIdMc5a_aadPasdFaSbbcA-bjNZtc-4q-frG-xtEnEEBnsw-njlcj8ja" name="oPlayerMac"
4 klistra in och kör den i t.ex. VLC.

Tour of California 15/2
TDC menar jag. Du ser...

Kan ju inte gå å sova nu då det e skidskytte å Kalla. Sedan ska jag åka skidor innan det e dags för uppladdning av den näst sista etappen i tdc :)

Tour of California 15/2
Enlig tdc:s hemsida ska etappen starta vid 12 lokal tid, vilket borde bli 21 svensk tid. Ganska kort etapp idag, så de startar väl lite senare.

Tour of California 15/2
AToC menar du. Amgen Tour of California. Så skriver Armstrong, Bruyneel och de andra på Twitter. Det räcker för mig.

Bang skrev:
-------------------------------------------------------
> TDC menar jag. Du ser...

Tour of California 15/2
Snooker är ju skitkul ;-)

Hincapie har tydligen fått den blåa tröjan (most courageous rider), någon som kan förklara varför? Skulle nog vilja ge den till Voigt i stället. Ingen av dem är väl känd som tempocyklist och båda körde bra igår, men Voigt var ju snäppet bättre.

Edit: Chateauneuf du Pape och Brunello di Montalcino gör tydligen att särskrivningsjävulen kliver fram. /En brun hårig sjuk sköterska...

Senast redigerad av en moderator:
Tour of California 15/2
kan se på poängställningen i snooker om matchen snart är slut? och hur fan de ens visa sånt på eurosport? snart börjar de väl med golf också.

Tour of California 15/2
Undrar hur många tittare en snooker semifinal från wales har? Är det verkligen en sport?? Kanske det snart blir bridge och schack på Eurosport också?

Tour of California 15/2
Hoppas inte Mollo får ett brutalt uppvaknande imorgon. Kan bara gissa var han kommer att vilja köra upp biljardpinnarna på Eurosports ledning.

Tillbaka
Topp