Mange Campa
Aktiv medlem
Tråden med ombyggda cyklar med mestadels Campagnolo-delar!
Jag har ju en annan tråd där jag fick hjälp med att bygga Campa-vev på en gammal Crescent med original Fauber-vev. Jag undrar om det finns fler projekt härinne som gillar att "förstöra" cyklar med mestadels Campa-delar, liknande mitt projekt? Anledningen till att jag är såld på Campagnolo är rent nostalgiskt och känslomässigt med deras proffs-image under min uppväxt. Det är ovanligt med Campa ute på stan. Det är bara Shimano överallt och det är trist!
Jag säger inte att min cykel blev speciellt snygg (även om Campa-hjulen är ur-läckra!), men jag vill se om någon annan lyckats bättre och annorlunda. Det är mest intressant att se en ombyggnation, men en original-renovering med nästan enbart Campa är läckert det också..! mvh/Mange Campa
Jag säger inte att min cykel blev speciellt snygg (även om Campa-hjulen är ur-läckra!), men jag vill se om någon annan lyckats bättre och annorlunda. Det är mest intressant att se en ombyggnation, men en original-renovering med nästan enbart Campa är läckert det också..! mvh/Mange Campa
Bilagor
Senast ändrad: