Träningspartner i Hässelby/Vällingby området sökes

dabr

Ny medlem
Hej, jag bor i Hässelby Strand och har blivit aningen trött på ensamma cykelturer samt hamnat i cykelträsket =). Om någon känner likadant och bor i området så vore jag glad om denne/dessa hör av sig. Jag ligger någonstans i medelklass när det gäller prestationer på cykeln.
Jag här även tänkt på att kolla upp Hässelby ck eller Järfälla ck men har hört att de inte är så aktiva nuförtiden(men jag kan ha fel).

Båda de klubbarn är nerlagda. Det finns ett helt gäng cyklister här ute. Kör du landsväg eller Mtb?
/Johan

Heldämpad mtb enligt profilen... (var det NooB?:) Så vitt jag vet så är det ont om skogscykling i klubbregi men som sagt många cyklister i västerort. Kruxet kan ju vara att hitta polare på rätt nivå, testa att hänga på/utlysa turer här på happy för att bygga upp en kompiskrets kring cyklingen!/J :)

Trivs faktiskt med alla ovan nämnda terränger :) Kör bara mtb än så länge, med heldämpad mtb menar jag Haro Shift R5 (jag vet, ingen höjdare men den rullar rätt bra). Jag kommer köra min första xc tävling (DM XC) nästa söndag så jag tänkte träna på lite extra nu.
Jag är 22 o är ganska uthållig.
Johans förslag är inte dåligt, får hålla utkik på turerna. Finns det dock någon/några som bor i området så vore jag glad om nån hör av sig.

Jag bor i närheten av dig, Vinsta, men mitt tränande/cyklande är högst oregelbundet pga familj och nytt jobb. Hoppas att inom en snar framtid försöka lura ut lite Happyiter i Lövsta skogarna med pannlampa på hjälmarna.

Tillbaka
Topp