Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vilken rolig cykel du har ! vad kallas en sån hybrid:) ?
Kallas för en psykel ?vilken rolig cykel du har ! vad kallas en sån hybrid:) ?
Om du vill veta varför den vobblar kan vi ta det i ett PM ?Visa bilaga 710123
Hittade ett vildäppelträd på dagens "hämta blocketfynd-tur"
Sadeln vek ner sig på ditvägen och självklart hade jag lännat verktygen hemma, ? som tur var hade säljaren en knippe insexnycklar att låna ut.
Visa bilaga 710125
Det fick bli ståcykling ett tag. I övrigt händelslös men trevlig tur, förutom att cykeln blir sjukt wobblig när man lastar i bakre korgen ?
?Om du vill veta varför den vobblar kan vi ta det i ett PM ?
Jag tror inte grabben vill cykla med dig! Han har bara svårt att berätta det ?Ja, finns det ingen tråd där man också kan skriva om icke-trveliga tur?
Som ikväll. Det började med att sonen inte ville cykla grus, bara landsväg. När vi började klagade han på att glasögonen var smutsiga. Jag putsade, men resultatet var inte tillräckligt. Sen låtade kedjan för mycket och var styret assymetriska och behövde vi stanna igen. Efter ett tag var det remen av hjälmen som gick mot öret. Efter några km såg jag frun och sonen inte, så jag stannade. Ringde efter fem minuter och då var problemet att sonens händerna var smutsiga pga styret (glömde att skriva att han inte vil har på sina handskar pga att han känner sömmerna mellan fingrarna).
Efter en glass halvvägs blev det dock trevlig. Bild på samma ställe som igår.
Visa bilaga 708192
? Kan nog vara lite så, mutade min grabb med en glassrunda tidigare ikväll. ? Ibland funkar det ?Jag tror inte grabben vill cykla med dig! Han har bara svårt att berätta det ?
Lyxigt! För er båda ?? Kan nog vara lite så, mutade min grabb med en glassrunda tidigare ikväll. ? Ibland funkar det ?
Cykling i Östergötland är riktigt bra. Allt ifrån stadscykling till ute på vischan.Fallet bredvid slussarna i Tannefors.
Visa bilaga 713180
Medvind i Göteborg? Dra den om tomten också ?Mörka moln, meeen, inget regn! Till och med medvind mellan Älvsborgsbron och Hisingsbron. Dä ä la riktig trivselcykling!
Helt rätt! Det finns inte ett enda dokumenterat tillfälle då det har varit medvind i Göteborg.Medvind i Göteborg? Dra den om tomten också ?
Det var en smal en. Gissningsvis byggd för kanoter o SUP:ar.Kinda kanal vid Tannefors.
Visa bilaga 717218
Andra bilden är ju Ale stenar men första kan jag inte riktigt placera. Är det strax norr om Sandhammaren?Fullpackad på väg till Danmark.
Japp, det är helt riktigt. Efter par tre kilometer kanske. Och sista bilden från Simrishamn.Andra bilden är ju Ale stenar men första kan jag inte riktigt placera. Är det strax norr om Sandhammaren?
Tappad bakom en vagn.. kanske ??Undrar varför just den fick lämnas ensam kvar, lite sned och tilltufsat.
Visa bilaga 719929
Tappad bakom en vagn.. kanske ??