Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man får ju anta något sådant. Eller hårsäckar kanske. Men att det endast skulle bero på att man tvättar i 40 känns lite långsökt.Infekterade sår?
De luktar inget särskilt. Om man inte använt den gemensamma tvättstugan och får resterna någon föregående tomtes sköljmedel. Usch.Jag misstänker att ni inte är vana vid lukten av rena kläder!
Haha, är den av merino?Så, då har du alltså fler plagg än ett i merino?
Nänä, helt omöjligt.Oklart. Men att vad man stoppar i sig påverkar vad som kommer ut är väl förmodligen inte helt orimligt.
Jag vet inte om det är helt rätt eller fel associationer med blue balls nu.Nänä, helt omöjligt.
I sådana fall skulle jag gå omkring och lukta blåballe för jämnan med tanke på vad jag stoppar i mej. =)
Jag gillade min så mycket så jag beställde en svartvit kortärmad i julklapp till mig själv. Direkt från leverantören. Nu får det bli lite varmare.Haha, är den av merino?
Hade jag ingen aning om.
Lurar på att köpa mej en blå istället.
Sanningen är att det inte spelar nån roll hur jag tvättar min vita.
Spåren av gels, lakritsbåtar, pizza och starköl finns inte ett tvättmedel på jorden som kan reda upp. ?