Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inget att skämmas för. Bart är grym!Måste säga att det är ännu mer smärtsam att lyssna på Bart som nederländare, då känner man den kollektiva skammen ...
Jo det ska sändas på GCN+ (hoppas jag?) . Tog ett år för 500kr så kan man se all annan cykling med, plus en massa dokumentärer mm.Vi har enklaste Discovery-streaming hemma. Men vi måste tydligen uppgradera till 379kr/mån för att se XC.
Är det GCN+ för 79kr/mån som gäller för o se all XC nu?
Jo det ska sändas på GCN+ (hoppas jag?) . Tog ett år för 500kr så kan man se all annan cykling med, plus en massa dokumentärer mm.
Du har rätt!Är det inte t o m 399 kr för helåret?
Du har rätt!
399kr/år.
Jag beställer direkt det är bekräftat att jag kan se XC ?
Hmm. Det var typ 399kr för en månad sen. När jag väl bestämt mig och "slog till" var det 509kr. Nu e det 399kr ?Är det inte t o m 399 kr för helåret?
Hmm. Det var typ 399kr för en månad sen. När jag väl bestämt mig och "slog till" var det 509kr. Nu e det 399kr ?
Passa då på nu innan de höjer igen.
Köpte i play store. E det så jäva dumt att det blir dyrare där? #bedrägeri509 kr är bara om du köper i appen på din telefon, lite extra skatt till Apple :)
Köpte i play store. E det så jäva dumt att det blir dyrare där? #bedrägeri
Jag mailade dem kring problem jag har när jag i sista steget ska betala. Något som inte lirar och kopplingen till bankid funkar inte. Dvs bankid öppnas inte och får ingen information om vad för transaktion som ska verifieras. Och det går ju inte att betala i appen utan jag hänvisas då till sajten/kontot. Passade då på att fråga om prisskillnaden och de visste typ om det och sa att det spelar ingen roll utan korrigeras senare med en återbetalning. Ställer mig jävligt tveksam till det dock..Tillfällighet att man inte kan logga in på webben, när det skiljer från 399.99kr till 509kr i subscription? :-)
Har testat att logga in i olika webbläsare, datorer, och telefonen. Endast appen funkar.
Till mig svarade de bara:Jag mailade dem kring problem jag har när jag i sista steget ska betala. Något som inte lirar och kopplingen till bankid funkar inte. Dvs bankid öppnas inte och får ingen information om vad för transaktion som ska verifieras. Och det går ju inte att betala i appen utan jag hänvisas då till sajten/kontot. Passade då på att fråga om prisskillnaden och de visste typ om det och sa att det spelar ingen roll utan korrigeras senare med en återbetalning. Ställer mig jävligt tveksam till det dock..
Jag har inte hört talas om nån dispyt mellan Epic Games och Apple.Men hur kan någon missat att det är dyrare att köpa direkt i apparna, efter hela den här ljudliga dispyten mellan Epic Games / Fortnite och Apple som hållit på senaste åren. Både Google och Apple tar lite hanteringspålägg för alla köp.
jag hade missat att det numer finns en slags amatörklass i xcm. det verkar som att vem som helst kan köra xcm-loppet på lördag för 100 euro. den "öppna" klassen startar en kvart efter eliten. nån som är där och ska köra och försöka jaga ikapp? :)
GCN+ visar mycket, de är tyvärr dock värdelösa på att märka upp loppen så vilka som syns i vilken vy i schemat är slumpartat.Någon som vet om det visas på någon av Discoverys kanaler i helgen?
De kör repriser också men det brukar ta några timmar innan de kommer upp.Är det bara live på GCN+ eller kan man kolla in replays också tro?! Har lite svårt att passa tider :)