Uppgradera Ny Mtb
Goddagens!
Nyligen torskat på cykling, kört en del landsväg i sommar.
Kom på att jag vill ha en mtb till höst/vinter.
Impulsköpte Nishiki med Deore/Alivio grupp inför helgen..
Är xt bakväxel en bra första uppgradering? Eller är det ogjort
med Alivio shadow växelreglage?
Gärna fler tips för en rookie ;)
Cheers
Nyligen torskat på cykling, kört en del landsväg i sommar.
Kom på att jag vill ha en mtb till höst/vinter.
Impulsköpte Nishiki med Deore/Alivio grupp inför helgen..
Är xt bakväxel en bra första uppgradering? Eller är det ogjort
med Alivio shadow växelreglage?
Gärna fler tips för en rookie ;)
Cheers
