Vad är min DBS Tomahawk retrocykel värd?

Snibben2

Ny medlem
Den är ca 12 år gammal tror jag men oanvänd. Gjord som en retro på de som fanns i början på 70talet antar jag. Hittar däremot ingen info alls ngnstans. Ska nog försöka 24" Nokiadäck, shimanoprylar, 4 växlad, handbroms bak och fram. Är en DBS Tomahawk står de. Vet någon om dessa gått köpt eller är de ngn form av liten upplaga för cykelhandlare?
Vet att den stått hos en handlare för många år sedan.
Och vad kan ett eventuellt värde vara på den? Ngn riktigt litet färgsläpp på två tre ställen, alltså en helt oanvänd cykel.
Tacksam för svar//Snibben2

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    108.9 KB · Besök: 1,130
  • image.jpg
    image.jpg
    82.6 KB · Besök: 290
  • image.jpg
    image.jpg
    123.2 KB · Besök: 238
Den e ju de, speciell färg med. Annorlunda:-). 6åringen sa wow, 10åringen undrade vad jag hade köpt för ful pryl:-)

Det skille vara om 'PiPPiW' ger dig några hundringar så att har en om möjligt ändå coolare hoj till nästa års vätterrunda :-)

Gryyyymt cool, äskar såna här cyklar, kolla min profil så förstår du.. :) Ta bort reflexerna o du har stans coolaste cykeln!

Hmm.. har inte sett den typen av "limpa" tidigare. Den brukar ju vara rak hela vägen. Och så ska det vara en spakväxel på toppröret. I övrigt cool cykel..

Jops, de var en såkallad p...krossare på ramen på orginalen från 70-talet sen lite ryggstöd med limpan också. Den här tror jag är från början av 2000, ej säker dock.

Tillbaka
Topp