Vänta på paket-tråden!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vänta på paket-tråden!
Väntar suget på mitt superleggera-bakhjul från superstar components, skickades igår, mmm...

Vänta på paket-tråden!
LeovinceZX skrev:
-------------------------------------------------------
> Gick in där men det hittades inte. Paketnummret
> är väl "Order ID"?

Nej, det är Shipping Reference du skall ha.

Vänta på paket-tråden!
Little Stereo skrev:
> Antar att du vet att det skickades för 9 dagar
> sen och inget i ordern han ändras till out of
> stock ? Normalt tar det 4-5 arbetsdagar för
> gratisfrakten från englan till stockholm btw :-)
> T

Wtf, normalt sett brukar det ta 2-3 dagar för mina paket att hanteras på posten i Belfast! (Från inbound till att det skickas från international hub)

Vänta på paket-tråden!
Beställde precis lite prylar till min fixie från CRC=)

1 Chrome Metropolis - Camouflage - Black
1 Chiba Comfort Gel Mitts - L Black
2 Continental Ultra Gator Skin - 700 x 25c Folding - Black/DuraSkin
1 Shadow Conspiracy Linear Brake Cable - Pink

Vänta på paket-tråden!
väntar på:

1 st Yeti ASR-alloy ram.
1 par Industry Nine Ultralite
1 st magura durin SL som jag fyndade för 4750 kr :D ny från butik (CRC tar typ 7200 för den :D).
1 par kcnc snabbkopplingar

en ny framväxel har just kommit hem med :D

Vänta på paket-tråden!
väntar på mitt nya hjulpar från den stora stöveln där dom äter pasta, alltså italien.
fick mitt paket från cyclecomponents innehållande nya hoods till racer reglarsen med linda vilket visade sig vara två helt olika nyanser av rött vilket är konstigt efter som båda är från sram samt någta kepsar

Vänta på paket-tråden!
Nu är både lampan skickad från dealextreme (om dom inte bara har skickat en del av sakerna) och bromshandtagen från bicyclesupply. Det verkar som att Retarden kommer köras med bockstyre och tisdagsturerna med en ful-led från hongkong för mig i år.

Vänta på paket-tråden!
sitter och väntar på lite nya däck, ser då i trackingen att det står emergency data capture, vad innebär detta???

Vänta på paket-tråden!
ingen som vet vad ' emergency data capture' innebär?
paketet har legat på nån terminal i UK i fyra dagar nu.. :(

Vänta på paket-tråden!
Nu börjar den värsta delen av väntan....
Cykeln levererades precis och står nu i hallen. Jag måste jobba till 17:00.

Vänta på paket-tråden!
Dirty_rider skrev:
> ingen som vet vad ' emergency data capture'
> innebär?
> paketet har legat på nån terminal i UK i fyra
> dagar nu.. :(

Hade samma på mitt CRC-paket, men det fortsatte åka mot svärjä utan problem. Ringt Parcel/Schenker?

Vänta på paket-tråden!
Väntar på en DJ1:a och ett hjul byggt på SLX 20mm med en Mavic En321 fälg. Sen andra småplock som styrlager,nya drev och kedja och ett växelreglage.

30253.jpg ht=725

Vänta på paket-tråden!
Om man låter denna tråd ligga längst ner på forumlistan så att p i paket kapas lite så att det ser ut som ett n... då blir det vänta på naket-tråden..

jag såg just det..

Vänta på paket-tråden!
Tjohej, idag kom min garantiservade rebagaffel med stuck down/läckande packningar tillbaka nyservad från Cyclecomponents :-) T

Vänta på paket-tråden!
Ok, har beställt från crc, det skickades igår tydligen.

Fråga ett: Hur lång tid brukar det ta att få grejer därifrån?

Fråga två: Borde jag beställt fler än bara två bodys för 7-delade kassetter? ;)

Vänta på paket-tråden!
yay, fick mitt paket idag. lämnades vid dörren. fint!
hade varit lika fint om däcket hade passat.. murr

Vänta på paket-tråden!
Gah, är smått irriterad, beställde ny gps i måndags, tänkte att den måste ju hinna hit innan helgen. Butiken sölar lite så den hamnar inte på posten fören i onsdags, men jag är fortfarande hoppfull att den ska hinna hit, så lång tid borde det inte ta jkpg->lkpg tänker jag.

17:17 den 2/9 sorteras den i Jönköping, 18:50 får posten "Elektronisk förhands information"(?), 23:42 Sorteras den igen, sen dess har inget hänt...

Fan jag skulle kunna gått dit och hämtat den och gått tillbaka...

Vänta på paket-tråden!
Fick just reda på att mina Zipp 606 Clydesdale byggs just nu i Danmark och kommer skickas därifrån på måndag.

Har väntat på dem...ett...tag...

Vänta på paket-tråden!
Inväntat klartecken om sambeställning. CRC.
Mest för att hålla ngn. slags stil på Blocket-cyklarna till våren!

Edit: Blev 4 Michelindäck, LX bakväxel, HG61 kassett, 1 XO sadel a´la 2007, en Gusset jump-sadel till BMX:en (Så jag får lös sadel från den), ny omgång "Wellgo beartrap"-pedaler.

Snålar in lite på kedja och bromsar, då de inte blir mina så länge! Jula har en del användbart, plus att det fanns en del hemma bland porslinet. :)

Senast redigerad av en moderator:
Vänta på paket-tråden!
aa sweet har beställt 2st (MTE SSC P7 C-Bin 900-Lumen 2-Mode LED Flashlight) från DX idag.. nana.. :-)
(plus laddare och extra batterier naturligtvis..)
undrar hur lång leveransen tar..

Vänta på paket-tråden!
Hehe nej inte en Canyon men en annan tysk hoj som är känd för att ta tid att tillverka ;)

Nicolai!

Vänta på paket-tråden!
ok, :-) hoppas den kommer snart! :-))) finns inget värre än att vänta på ny hoj som tar för lång tid!

Vänta på paket-tråden!
Kan Schenker och grabbarna i Jönköping ta och fixa hit mina grejer. Jag dööööör!

Vänta på paket-tråden!
Byxor och tröja till retarden "has been passed to the overseas postal service for delivery in SWEDEN"

Vänta på paket-tråden!
första posten i denna tråd. Beställt styrstam. första gången jag köpt något över nätet som inte varit datorprylar :)

Vänta på paket-tråden!
Jag väntar också på paket från CRC. Ett hjul, lite skydd och en bakväxel.
Skickades från CRC den 3/9, låg i belfast i drygt två dygn och nu har paketet varit i helsingborg nästan ett dygn och i jönköping nästan ett dygn. Enligt Schenker själva ska det komma till Gävle inatt, vilket betyder att med lite tur har jag det i Borlänge imorn...

Vänta på paket-tråden!
Råkade beställa en Ridley Crosswind-ram från Der Vaterland. Ankomsttid okänd.

Vänta på paket-tråden!
Min nya zükel bör vara ihopmonterad imorn, då får man åka till cykelmagneten o hämta.

Vänta på paket-tråden!
"Status: Waiting for Supplier "

hm... är detta ett dåligt tecken (hos DX) betyder det att de väntar på leverans från kina som kommer till sommarn ung?
/D

Vänta på paket-tråden!
olzone skrev:
> "Status: Waiting for Supplier "
>
> hm... är detta ett dåligt tecken (hos DX)
> betyder det att de väntar på leverans från kina
> som kommer till sommarn ung?
> /D

för min del var det, var tvungen att maila dom tillslut. då visade det sig att den varan som jag hade beställt var tillfälligt inte tillgänglig. dvs den fanns inte ngt mer, pengarna tillbax tack.

Vänta på paket-tråden!
Väntar på ett riktigt trevligt paket från CRC, men jag förstår inte deras trackingsystem.
Paketet ska ha skickats den 4/10, kan nån här hjälpa mig tolka? "Emergency och "Error" är ju inga trevliga ord =)

Bild1.png ht=138

Vänta på paket-tråden!
Ansluter mig till den väntande skaran.
I bästa fall anländer ett stycke paket innan nästa helg med en sån här plus pedaler, skor och en cykeldator.
I värsta fall dröjer det ännu längre och snön börjar falla.
Jag vill cykla NU!!! :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp