Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Väntar på 3 olika paket och ska snart bestämma mig för vad ett 4:e ska innehålla.
Ett från Heatsink...guuud vad segt det går. Som vanligt... men värre.
Ett från Trialtech... guuuud vilken trevlig kille att göra affärer med. På en söndag till och med.
Ett från Tartybikes... guuud vad snabbt det brukar gå.
Ett från Cyclecomponents... shit vilken beslutsångest något så futtigt som ekrar kan framkalla... :P
Mårten skrev:
-------------------------------------------------------
> Ett från Cyclecomponents... shit vilken
> beslutsångest något så futtigt som ekrar kan
> framkalla... :P
sitter också med kundvagnen full med ekrar på CC... kan inte heller bestämma mig. varför finns det inte bara en ekersort?
Referens JAXXXXXX-XXXX
Upphämtningsdatum 10 Sep 2008
Destination STOCKHOLM
Leveransdatum 11:15, 15 Sep 2008
Signatur RON JEREMY
Datum Tid Ställe Status 15 Sep 2008 11:15:00 Stockholm Shipment Delivered In Good Condition.
15 Sep 2008 09:41:01 Stockholm Out For Delivery.
14 Sep 2008 18:10:28 Stockholm Shipment Received At Destination Depot.
12 Sep 2008 19:14:44 Helsingborg Hub Shipment In Transit.
12 Sep 2008 04:23:36 Arnhem Hub Shipment In Transit.
12 Sep 2008 04:19:34 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point.
11 Sep 2008 04:06:49 Northampton Hub Shipment In Transit.
10 Sep 2008 22:22:47 Northampton Hub Shipment In Transit.
10 Sep 2008 20:38:00 Luton Shipment In Transit.
10 Sep 2008 18:03:12 Luton Shipment In Transit.
10 Sep 2008 17:39:47 Luton Shipment Received At Origin Depot.
Me like.... I morgon blir det styrlageripressning!
14-09-2008 14:49 Delivery Agent - DENMARK Left origin country
14-09-2008 14:43 Delivery Agent - DENMARK Arrived at destination country
11-09-2008 21:29 International Hub Export item accepted into network
11-09-2008 21:26 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
11-09-2008 13:48 National Hub Sorted in hub
10-09-2008 14:53 Belfast Central Depot On route to hub
10-09-2008 00:00 WDM Online
Men som vanligt rör den sig som inlandsisen mot sverige. Den kommer nog ta sina 10 dagar innan jag får se den.
cerro: asch, så mycket dyrare är den inte..sen var jag ute efter V broms pinnar,vägrar fortfarande skivor :-)
Cykeln kommer strax under 8kg..bilder utlovas senare
S./
elmaco skrev:
> Och jag väntar fortfarande på en sån där. La
> beställningen 2008/06/30, senaste (3:e)
> leveransbesked: mitten på september... Vafan! Det
> är en cykel, inte en Airbus A380 jag beställt!
> Hur svårt kan det vara?...
Jaha... Och då var vi nu i mitten på september, dvs dags för ett nytt (det 4:e) leveransbesked från CC (dock inte deras fel att det blivit som det blivit...): mitten på oktober. Det positiva: jag hinner löda en custom pannlampa. Wohoo, vad positivt...
Jättepraktiskt. Jag väntar på paket från USPS, Cyclecomponents och eBay... samtliga med totalt oberäkneliga leveranstider. Börjar bli alldeles för otålig nu kan jag säga. Tur att det är bra väder så jag inte behöver grejerna desperat iaf.
Jag väntar på cont MK supersonic inte mycket men fan RR suger så otroligt mycket, så jag hoppas dessa greppar bättre.
Elmaco vad väger den dära skönheten ?
Mårten skrev: Enligt DHLs tracking har mitt paket legat på terminalen i London sen 05:15 igår. Är det normalt?!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det beror väl på vart transporten startade, men om det är DHL 24-timmars frakt borde du väl få transporten gratis nu eller ? :-/ T
24h är det inte... Det är vad jag vet landtransport. Och paketet startade i Loughborough i förrgår 11:50. Otroligt om det inte har kommit längre än London på den här tiden... Sist gick det på två dagar hit. Jag är inte hemma och kan ta emot det imorgon på förmiddagen vilket sabbar det hela... Inte hemma förrän 13 och DHL är ju så fruktansvärt morgonpigga... I'm fucked. Får se om någon granne är hemma och kan ta emot det kanske...
Mårten skrev:
> Fan i helvete, kommer till Sverige på måndag.
> Paketet är på europaturné. :P
>
> Edit: Får roa mig med ett annat paket istället,
> låg en avi i brevlådan. :)
pean: Jo... Det brukar jag ju kunna göra. Körde första gången på hojen efter att ha bytt typ alla delar. Repa i vevarmen och stort jack i bashen. Direkt. Första jag gjorde typ. :/