Vår cykelvän Tim har lämnat oss

Jag tänker att det nog finns folk här som har träffat Tim, Timothy, som har cyklat med happygänget runt 2010 med sin Transition Preston och i olika bike parks som Hafjäll och Vallåsen.

Tim har gått bort under julveckorna i slutet av 2025. Det var i samband med en kite surfing semester.

Ni som har träffat Tim vet att han var oerhört trevlig, passionerad, fylld med ironi och skratt. Han är fruktansvärt saknad och det är svårt att ta in att det har hänt.

Jag har just nu hans gamla cyklar hemma för upprustning, hans Transition Covert och Davinci Wilson. Det är fina minnen. Den här tråden är både för information och för att hedra Tim. Vill man så kan man lägga upp bilder eller skriva om minnen.

Bilagor

• FB_IMG_1766959349190.webp
    FB_IMG_1766959349190.webp
    339.2 KB · Besök: 110
  • FB_IMG_1766959197514.webp
    FB_IMG_1766959197514.webp
    50.5 KB · Besök: 108
  • FB_IMG_1766957625974.webp
    FB_IMG_1766957625974.webp
    31.7 KB · Besök: 107
Tråkigt att höra och beklagar sorgen. Cyklade några turer med Tim för många år sedan men har inget övrigt att tillföra.

Beklagar djupt och skickar många fina varma tankar till alla hans nära och kära. Var jobbkollega till honom för några år sen, vi satt på olika kontor dock. Han var alltid lika glad och hjälpsam. Killen med hjärtat på rätt ställe.
Tack för alla goa snack Timothy!

Jag tänker att det nog finns folk här som har träffat Tim, Timothy, som har cyklat med happygänget runt 2010 med sin Transition Preston och i olika bike parks som Hafjäll och Vallåsen.

Tim har gått bort under julveckorna i slutet av 2025. Det var i samband med en kite surfing semester.

Ni som har träffat Tim vet att han var oerhört trevlig, passionerad, fylld med ironi och skratt. Han är fruktansvärt saknad och det är svårt att ta in att det har hänt.

Jag har just nu hans gamla cyklar hemma för upprustning, hans Transition Covert och Davinci Wilson. Det är fina minnen. Den här tråden är både för information och för att hedra Tim. Vill man så kan man lägga upp bilder eller skriva om minnen.
🙁

Tillbaka
Topp