Världscupen dh nu

Världscupen dh nu
Carl skrev:
-------------------------------------------------------
> Kul att se men va faan har dom rökt i studion??

Ja låter ju som nåt rejält uppåtttjack iaf...

Världscupen dh nu
Ja det är nästan för bra drag på kommentatorerna. Men de har lyckats dra dit intressant folk; Brian Lopes och just nu Cedric Gracia. Rob Warner har lite svårt att släppa micen och hålla käft ibland men det blir inte långtråkigt iaf.

Världscupen dh nu
Wakeboard!

VO2max skrev:
> see u in the bar in 5 min;)
>
> I vilken annan sport säger man det efter en final

Världscupen dh nu
var det någon som såg/hörde kommentatorerna från början? Med tanke på att de avslutade med att prata om hur mkt red bull och öl de druckit så kanske de var riktigt normala i starten.. :)

men satan vad pälsigt stenpartiet var! Får fan våra kistor att se ut som vanliga babyheads i jämförelse... fy fan!

Världscupen dh nu
8 min till nissan qashqai challenge, kan nog också vara skoj att se även om det inte till 100% är min typ av cykling!
...att vara sjuk en solig dag ger verkligen mtb-abstinens..

Världscupen dh nu
Steve peat är bra på att dricka;) svepte champagne?flarran snabbast av dom på podiet..

Nu blev man ju lite småsugen att köra dh, får bli flottsbro på tisdag

Världscupen dh nu
Morfum skrev:
> men faaan, missade jag det precis?

jupp. du är för långsam Morfum! :)

Världscupen dh nu
pbeijer skrev:
> Såg bara slutet, hur gick det för svenskarna?

R. Wallner 41:a 12.52 efter...
H. Öhlund 78:a 27,81 efter...

Ut i kval:
Källström 115:e...
Dertell 141:a....
Hammar 188:a....

N. Wallner DNS...

Världscupen dh nu
Morfum skrev:
> ahh, DNF visste jag vad det var men inte DNS,
> Tänkte ngt som Did Not Survive =)
> tackar =)
hehehe den var kul! :D

Föresten, hur gick det med Bryceland? För visst var det han som skrotade så illa i stenpartiet?

Världscupen dh nu
E-beth skrev:
> Föresten, hur gick det med Bryceland? För visst
> var det han som skrotade så illa i stenpartiet?

Det undrar jag lite med. Han linkade ju iofs därifrån själv men s*t*n vad han dök i backen. Dessutom i om-du-ska-falla-gör-det-inte-här-partiet.

Världscupen dh nu
för oss lata:

“Josh was pinning it into the rock garden and we witnessed his crash on the live TV, it spat him into the air, superman style, pummelling him into the stumps at the bottom. Cedric Gracia describes it saying, ‘He was four metres high, and flew so far, he was going so fast. He slammed into the ground, I can’t believe he didn’t die’. After a few minutes we could see on the big screen Josh walking away from the crash…but his injuries weren’t apparent right away. In the meantime, Bryceland was met at First Aid by his mum, Luisa. On radio contact she reported that it appeared that he was badly bruised, had a chipped tooth and was OK. Yet as they were leaving the tent he became nauseous, and his smashed up helmet was clear evidence of a concussion. He was then taken to the hospital for observation and it was revealed that he suffered a leg injury, which at this time appears to be a quad muscle torn from the bone. He will be flying home to the UK to have surgery to repair the damage.”

Världscupen dh nu
Kompletta resultat-listan för herrar. En medelhastighet på nästan 54 km/h för vinnaren känns rätt bisarr i en bana som bl.a. ser ut så här:
T2A7284.jpg ht=483

Kul att se att Peat på pallen, visar att gammal hänger med fortfarande. Synd om Rachel Atherton, missade guldet bland tjejerna med 18 hundradelar och trampade inte hela vägen mot målet...

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp