IM
Aktiv medlem
VARNING för bedragare på Köp och sälj
Ska inte hänga ut någon
Men mig kan ni lita på om jag får säga det själv. 10/10![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska inte hänga ut någon
Men mig kan ni lita på om jag får säga det själv. 10/10![]()
Jag låter glasögonen glida ner på näsan och kisar medans jag läser "blev medlem 2018", utbrister i ett förmätet, åhå en nykomling!Ganska många annonser genom åren och kontot kvar tyder ju på att du skött dig :-)
Ibland kan det tarvas en viss liten förmörkning av verkligheten för att kunna skohorna in en populärkulturell referens.Ganska många annonser genom åren och kontot kvar tyder ju på att du skött dig :-)
Längst ner på säljannonsen finns det siffra för annonser senaste åretFinns det någon statistik på hur aktiva medlemmar är på forumet som samtidigt har annonser uppe?
Vad är det som hindrar en säljstatistik, där man kan se hur många annonser någon haft uppe
Då är du nog en skojareJa, men inte bara senaste året, utan totalt.
På min profil står det nog noll just nu.
Eller hoarder. Vet inte vilket som är värst …Då är du nog en skojare![]()
Men jag som haft 24 annonser, fortfarande har några, OCH är en hoarderEller hoarder. Vet inte vilket som är värst …
![]()
Skulle du köpa själv av DEN killen?Men jag som haft 24 annonser, fortfarande har några, OCH är en hoarder
Bra eller a?
Absolut, han var en av världens snällasteSkulle du köpa själv av DEN killen?
Är det ett fickur? Kvalitetsstämpel ju.Absolut, han var en av världens snällaste![]()
Jag vet, bara skojade. Lemmy forever!Absolut, han var en av världens snällaste![]()
Det är kedjan till basebollträet!Är det ett fickur? Kvalitetsstämpel ju.![]()
Senilsnöre menar du väl?Det är kedjan till basebollträet!
En hoarder som även låter andra, visserligen mot betalning, ta del av cyklingens underbara värld. Bland det finaste man kan vara.Men jag som haft 24 annonser, fortfarande har några, OCH är en hoarder
Bra eller a?
Potentiell kapitalförstöring om omgivningen inte är cyklister.Knepet är att inte sälja saker utan istället ge bort dem till grannar, vänner och andra löst bekanta.![]()
Omgivning som inte är cyklister?Potentiell kapitalförstöring om omgivningen inte är cyklister.
”Oh vad är detta för fint?”
”Obetydligt använd 10-42-kassett, varsågod!”